Gå til innhold

Enda mer skryt til komplett =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte en full datamaskin jeg, med hjem på kvelden. Bestillte den natt til mandag, og på mandags kveld ringte de på døra. Jeg var intet mindre enn meget imponert. Her snakker vi levering av en komplett maskin på dagen. Riktignok ikke satt sammen (det gjorde jeg selv), men likevel. Det var endel pappesker ja.

 

Komplett er intet annet enn imponerende til tider. Har også hatt noen returer til dem, og alle har vært smertefrie. :thumbs:

Lenke til kommentar

Endelig et firma som har skjønt hvor viktig bra service er. En bra service er bedre enn noen annen reklame. Håper komplett blir et forbilde for alle andre bedrifter når det gjelder kundeservice. Det er nesten ikke noen "rykter" som sprer raskere enn god / dårlig service. Er man gode på dette vil man også trekke flere kunder til seg.

 

Stå på Komplett!

Lenke til kommentar
Ja du leste rett ;)

Radeon 9800 pro'e mitt kom inn i butikken i går, de pakket det (klokken 14:40), sendte det (15:35), vips ligger det på posten idag (09:40), skikkelig bra komplett. Trodde ikke det kunne gå så fort :) men greit er det jo.

 

:w00t::thumbs::w00t:

Bestilte hos HWB kl. 1030 hentet kortet par timer etterpå.... Også til 2295,- da :D

Hvor mye måtte du ut med :green: ?

 

Jeg syntes det er så digg at vi endelig har fått en webshop som vi kan hente hos i Vestfold....DIGG, DIGG og atter DIGG...

Lenke til kommentar

komplett.no kjöper en tjeneste av Posten som gir oss pk. 1 dag för enn levert på Rimi ol. "Hjemm på dören" for en rimelig penge alt etter kg. ol. Det var jo rask levering som her ble rost opp i skyene og det er Post`en som levere pk. i Norge.

Når det gjelder ut fra lager hos komplett.no finnes det eksempler på både rask og treg behandling! . Komplett.no er et AS og da kann jeg på vegne av alle aksje eiere i ASèt takke for .........skam ros :love:

Endret av loggon
Lenke til kommentar
Meget rask levering av Komplett.no, og som forsåvidt ikke overrasker meg. De er alltid raske.

 

Posten derimot. At de kan levere så raskt er virkelig en nyhet :wow:

Synes Posten leverer bra raskt jeg. Og er fornøyd med at man trenger bare pakkenummeret og ikke selve pakkelappen for å hente pakker.

 

Bestilte en liten ting fra Komplett i går og den er alt på vei! Men generelt synes jeg de fleste av de store er raske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...