Gå til innhold

Mamoz har 3 Z600 inne!


Olaff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:devil: vel nå er jeg lei, mamoz sier at det var lagerstatus feil 3k :devil:brenn og at telfonen skulle komme denne uka eller neste, nei det blir vel januar :roll::blush:

Hei!

Du får denne mailen pga. at du desverre ikke fikk en av de 3 z600 som vi hadde på lager fredag morgen(lager status oppdateres hver morgen kl. 07.00, dette står på websiden). Den siste personen som fikk telefonen bestillte 08.48 fredag morgen.

 

Vi har i bestilling litt over 100 z600, men da det er allokering på denne telefonen fra Ericsson tør jeg desverre ikke love når den kommer inn. Vi er lovt at det skal komme inn noen i løpet av neste uke, men jeg vet ikke om dette dreier seg om 1, 10 eller 100 stk. Du står pr idag som nummer 5 i køen på denne telefonen. Vi beklager at du rakk å sikre deg en telefon nå, og forstår hvis du ønsker å kansellere bestillingen. Gi oss i såfall beskjed om det.

 

Ang. lagerstatus på siden vår, vil vi fra midten av Januar komme med lagerstatus oppdatert "live". Slik at vi slipper slike situasjoner som dette.

 

mvh

Carl Christian Strømberg

Mamoz.no

 

******************************************

:thumbdown::sleep::mad::angry::(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...