Gå til innhold

Supertilbud – DNB Mastercard


Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har Expert som kjent skiftet navn til Power. Tidligere har  DNB hatt samarbeid med Expert om supertilbud ved bruk av Mastercard noen ganger i året. Er det noen som har fått med seg om dette er videreført til Power, eller om denne supertilbud-avtalen er opphørt….?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei,

Nå har Expert som kjent skiftet navn til Power. Tidligere har  DNB hatt samarbeid med Expert om supertilbud ved bruk av Mastercard noen ganger i året. Er det noen som har fått med seg om dette er videreført til Power, eller om denne supertilbud-avtalen er opphørt….?

 

Det er supertilbud hos Power fra torsdag til lørdag :)

 

Jeg trenger ny mobil og jeg har ventet på tilbudet.

Nå er også Samsung på listen over telefoner som kun selges med abonnement.

Hvordan blir det da når telefonen "selges" for 1 kr og finansieres på avbetaling via mobiloperatoren?

Blir det 20 øre i rabatt med DNB-kort?  :confused:

 

Gjelder maks 1 Apple-produkt per kunde. iPhone og Samsung mobiler kan kun kjøpes med nytegning eller videreføring av abonnement fra Telia, Ice.net eller Telenor

Lenke til kommentar

Varen trenger ikke være på lager, såfremt du bestiller og betaler i dag. Kan finne noen bra tilbud, f.eks Apple.

 

https://www.apple.com/no/shop/buy-mac/macbook-pro?product=MPTT2H/A&step=config# (Kaby Lake)

Jeg endte med å betale 23.569,- istedenfor 31.490,- 

 

 

Dette da Elkjøp har 10% på nye Apple produkter ut Lørdag. Power derimot matcher elkjop sin pris og gir 20% på dette igjen.

Endret av thorsan
Lenke til kommentar

Varen trenger ikke være på lager, såfremt du besetiller og betaler i dag. Kan finne noen bra tilbud, f.eks Apple.

 

https://www.apple.com/no/shop/buy-mac/macbook-pro?product=MPTT2H/A&step=config# (Kaby Lake)

Jeg endte med å betale 23.569,- istedenfor 31.490,- 

 

 

Dette da Elkjøp har 10% på nye Apple produkter ut Lørdag. Power derimot matcher elkjop sin pris og gir 20% på dette igjen.

 

Javel? Ikke noe av det jeg ville ha var på lager når jeg skulle bestille, og fikk ikke lov å bestille.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Varen trenger ikke være på lager, såfremt du besetiller og betaler i dag. Kan finne noen bra tilbud, f.eks Apple.

 

https://www.apple.com/no/shop/buy-mac/macbook-pro?product=MPTT2H/A&step=config# (Kaby Lake)

Jeg endte med å betale 23.569,- istedenfor 31.490,- 

 

 

Dette da Elkjøp har 10% på nye Apple produkter ut Lørdag. Power derimot matcher elkjop sin pris og gir 20% på dette igjen.

 

Javel? Ikke noe av det jeg ville ha var på lager når jeg skulle bestille, og fikk ikke lov å bestille.

 

AtW

 

 

Jeg fikk lov i butikk, på nett gikk det ikke rent teknisk. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...