Gå til innhold

Dette er Android-skaperens egen telefon


Anbefalte innlegg

 

Tuktet? Dere mener ikke tuftet da?

 

Tuktet = straffet

Tuftet = basert eller bygget på

 

Det har du jammen meg rett i!

Fikset nå :)

 

- Niklas

Er det bare meg eller er det litt rart hvor mye spalteplass og artikler dere gir denne telefonen? Som attpåtil mest sannsynlig ikke engang kommer til å bli utgitt i Norge?

 

Det er bra dere kommer med artikler om telefoner/gadgets som ikke kommer ut i Norge også, men føler dere har gitt akkurat denne telefonen ekstremt mye oppmerksomhet, før den i den hele tatt er blitt lansert på verdensbasis. Er den virkelig så banebrytende?

 

Da er det bedre at dere kommer med fullverdige artikler/tester som dere gjorde med Xiaomi-telefonen for en stund tilbake. Liknende tester av f.eks Sharp,Vaio eller Panasonic-telefoner (for å ta japanske telefoner som et eksempel, men liknende gjelder selvsagt også for andre land/regioner) hadde vært mye mer spennende lesning spør du meg. Selv slike telefoner er veldig lett å få tak i dag, og de fungerer utmerket på det norske markedet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjerm: 5,71 tommer.. hmm.. det er jo ca 22,5 cm.

Betviler jeg virkelig en tidsalder hvor vi endelig skal begynne å bruke metrisk enhet til mål av skjermstørrelse?

*hurra*

Hvordan måler en egentlig skjerm størrelse når hjørnene er avrundet?

Og burde vi kanskje begynne med å måle skjerm størrelse i skjerm overfkate/areal? (med tanke på alle de forskjellige form faktorene som:16:9 18:9 19:9 18,5:9 19:10 avrundet/rette hjørner osv...)

 

5.71 tomme er 14,5 cm. Hilsen en byggmester. Du må nok opp i 8 tommer for å få til det regnestykket der.

Lenke til kommentar

 

Skjerm: 5,71 tommer.. hmm.. det er jo ca 22,5 cm.

Betviler jeg virkelig en tidsalder hvor vi endelig skal begynne å bruke metrisk enhet til mål av skjermstørrelse?

*hurra*

Hvordan måler en egentlig skjerm størrelse når hjørnene er avrundet?

Og burde vi kanskje begynne med å måle skjerm størrelse i skjerm overfkate/areal? (med tanke på alle de forskjellige form faktorene som:16:9 18:9 19:9 18,5:9 19:10 avrundet/rette hjørner osv...)

 

5.71 tomme er 14,5 cm. Hilsen en byggmester. Du må nok opp i 8 tommer for å få til det regnestykket der.

Haha. Off, flaut.. jaja, fort gjort å skryte på seg litt ekstra lengde... hehe.

 

Men sett bort fra reknefeilen, så er det på tide å gå over til metrisk mål? Eller, vil en 2x4 alltid være en "to-fir".. :p

Lenke til kommentar

"Just because we played a part in making it doesn’t mean you should be forced to advertise that fact to everyone in your life. Now you know why we don't have any logos on the phone.

*But we won’t complain if you talk nice about us to your friends. "

 

Dette samt en magnetisk tilkoblet ladestasjon som kommer senere er to gode grunner for min del til å kjøpe denne telefonen. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...