Gå til innhold

Er denne treningsvid bra? Jente 163 ca 55 kg


Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har alltid vært slank og har trent en del opp i gjennom årene. Spiser også sunt og variert. Det siste året derimot har treningen sklidd ut grunnet mye studier, og jeg har fått litt fett rundt magen som jeg vil få vekk. Magen er heller ikke markert lenger og jeg vil ha tilbake den stramme magen jeg hadde.

Jeg fant denne videoen på Youtube og syns den var fin. https://m.youtube.com/watch?v=qWy_aOlB45Y

I og med at jeg sitter såpass dypt inn i stidiebøker og forelesninger syns jeg det er supert å kunne trene hjemme en halvtimes tid før skole.

Dere som har peiling, er denne videoen effektiv for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns den var veldig intens jeg. Når jeg var halveis i videoen holdt jeg på å daue av utmattelse! Hahaha!

Takk for feedback :)

 

Hehe, ja, jeg hoppet litt gjennom den og tror nok den er slitsom hvis man GJØR og ikke bare ser :D ...! Musikk går jo også an å sette på selv, har man gjort videoen 1-2 ganger så lærer man den jo.

 

Det hekomo sier om kosthold er også sant. Kombinere litt innskjerping på kostholdet/dårlige vaner, kombinert med litt økt aktivitet, så får du resultater :) !

Lenke til kommentar

Det er vel kostholdet du burde se på i hovedsak. Men for all del, trening er bra for deg.

Jeg syns kostholdet mitt er sunt, godt og variert, og jeg har egentlig alltid vært opptatt av å spise sunt. Det siste året har jeg spist mer og oftere, ganske usunn mat til tider. Pluss mye alkohol. Nå har jeg skjerpet meg og spiser sunt. Mye grønnsaker og frukt. Spiser lite og ofte. Pluss masse vann. Jeg hadde vel heller kanskje trodd at mer og tyngre trening ville gitt bedre effekt på kroppen, når jeg allerede spiser sunt fra før av? Hva tror du om det? :)

Lenke til kommentar

 

Det er vel kostholdet du burde se på i hovedsak. Men for all del, trening er bra for deg.

Jeg hadde vel heller kanskje trodd at mer og tyngre trening ville gitt bedre effekt på kroppen, når jeg allerede spiser sunt fra før av? Hva tror du om det? :)

 

 

Hvis kostholdet er på plass så stemmer det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...