Gå til innhold

kompletts demo brukte saker.


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har ventet evigheter på at kompletts test avdeling får testet demo brukte deler og sendt dem ut?

 

(1 stk på varekontroll og plassering, salgklar 16 mai 2017)

 

Har ventet på en cpu som skulle vært klar til 16 mai.

Har også en del andre varer med samme problemet.

 

Har purret på kundeservicen 2 ganger uten å få en defintiv dato enda.

 

Sommerferie avvikling? snik "nerfing" av demo salg? Tilfeldig? :tinfoil:

 

:hm:  :tease:

Endret av Blåbjørn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde nok vært bedre om de ikke la ut ting før de var bekreftet på lager, selv har jeg hatt godt hell med demovarer og fått de tilsendt etter noen dager. Kjøpte en i5 7500 til 1400 som sto som lagervare noen dager senere og den ble sendt samme dag som oppført dato.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Samme her, fikk varene mine etter mye fram og tilbake, kontrabeskjeder osv ( fikk beskjed om at de hadde mistet varen på et tidspunkt) , men ble fornøyd til slutt. Hadde også samtidig en RMA sak der komplett sendte meg en helt ny vare på dagen uten engang å kreve den gamle tilbake. Sykt bra service på den saken:)

Endret av Blåbjørn
Lenke til kommentar

Det første svaret mitt jinxa meg vist, bestilte et hovedkort som var bekreftet på lager dagen etter, men den datoen forskyves bare en dag fremover for hver dag som går. Kan betale 700,- mer for samme kort nytt eller begynne returnere å bytte deler til det som jeg allerede har bestilt eller fått. Dilemma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...