Gå til innhold

RX Vega vises frem på Computex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg bare si at navnene de har valgt å bruke er helt på trynet? Hadde jeg sett Core, Eclipse og Nova i en nettbutikk uten å direkte sammeligne prisene mellom de tre så hadde jeg aldri i verden visst hvilken som er i lav-, mellom- og toppsegmentet.

Lenke til kommentar

Nå bør AMD snart komme på banen, og det med noe som drar skinnet av pølsa. De kan da ikke bare limpe etter Nvidia og dytte fram middelmådige produkter et år på etterskudd. Nå har ikke AMD levert noe skikkelig på mange år og tatt noen virkelig tetposisjon. Det har stort sett vært ting som må selges relativt billig da de ikke klarer å passere sine konkurrenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Er planen for AMD å bruke HBM2 for alle kortene sine som kommer ut nå, eller vil de bruke GDDR6 som nVidia for noen av kortene?

Lenke til kommentar

Kan jeg bare si at navnene de har valgt å bruke er helt på trynet? Hadde jeg sett Core, Eclipse og Nova i en nettbutikk uten å direkte sammeligne prisene mellom de tre så hadde jeg aldri i verden visst hvilken som er i lav-, mellom- og toppsegmentet.

 

Antar de fleste som kjøper grafikkort har et minimum av interesse for GPU og klarer å lese spesifikasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er planen for AMD å bruke HBM2 for alle kortene sine som kommer ut nå, eller vil de bruke GDDR6 som nVidia for noen av kortene?

Vega 10 kommer til å bruke HBM2. 

 

AMD kommer i likhet med Nvidia også med kort som bruker GDDR6 i fremtiden.

GDDR5X tviler jeg på at vi noen gang ser fra AMD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...