Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møte en jente fra Filipinene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter her.

 

Vell ettersom jeg har skjønt har vi nogenlunde lik bakgrunn. Begge vokst opp på gårdsbruk, like farsfigurer osv. Jeg har fått masse bilder av henne og familien. Men det har ikke vært noe pengepress eller press om å besøke henne. Det virker ikke som hun har dårlig råd heller, og det har heller ikke vært noen ønske om å komme til Norge.

 

Strategi er en ting. Fortalte du først eller fortalte hun først? Det er en vanlig fremgangsmåte å få en person til å si noe først for så å skrive noe som vil fenge basert på den førstemann skriver.

 

Uansett så synes jeg det er mye negativitet. Å møte en person fra nettet er lite farlig så lenge man tar forhåndsregler og svindlere er som oftest ikke villige til å gå den ekstra mila så sant det ikker er garantert gevinst. Jeg synes du like greit kan gi det et forsøk så lenge du tar forhåndsregler :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Trådstarter her.

 

Vell ettersom jeg har skjønt har vi nogenlunde lik bakgrunn. Begge vokst opp på gårdsbruk, like farsfigurer osv. Jeg har fått masse bilder av henne og familien. Men det har ikke vært noe pengepress eller press om å besøke henne. Det virker ikke som hun har dårlig råd heller, og det har heller ikke vært noen ønske om å komme til Norge.

 

Strategi er en ting. Fortalte du først eller fortalte hun først? Det er en vanlig fremgangsmåte å få en person til å si noe først for så å skrive noe som vil fenge basert på den førstemann skriver.

 

Uansett så synes jeg det er mye negativitet. Å møte en person fra nettet er lite farlig så lenge man tar forhåndsregler og svindlere er som oftest ikke villige til å gå den ekstra mila så sant det ikker er garantert gevinst. Jeg synes du like greit kan gi det et forsøk så lenge du tar forhåndsregler :)

 

 

Helt enig. Sunn skepsis er en ting, å kategorisk avfeie alle utenlandske personer som lykkejegere og svindlere noe annet.

Lenke til kommentar

Hei

 

For noen uker siden gikk jeg gjennom facebooksiden og så hvem som fulgte meg. Der var det ei pen jente fra filipinene. Så jeg sendte en melding og spurte hvorfor hun fulgte meg. 

Vell, det ballet bare på seg og det viser seg at vi har mange felles interesser,  liker å chatte og tulle med hverandre. 

 

Vi har utvekslet endel bilder av hverandre, og hvor vi bor og slikt. 

 

Jeg sitter nå og lurer på om jeg skal dra og møte henne.  Hun er 18, og jeg er 26. Jeg skal innrømme jeg ble litt sjokka når hun sa hun var 18, for ho så jo mer ut som hun var 20-22. Men hun har veldig lyst til å treffe meg, og jeg hadde tenkt å ta meg en ferietur til Asia i sommer. Er det lurt å legge en ferietur slik at jeg kan treffe henne? 

 

Er det noen som har erfaringer med å møte jenter fra utlandet? 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 6f662...833

Har et søskenbarn som giftet seg med ei fra Filipinene som han møtte over nett. Dog var hun søskenbarnet til en filipinsk dame som var gift med en han kjenner. Så kontakten kom muligens der i fra, han kunne med andre ord være temmelig trygg på at han ikke kom til å bli brutalt kidnappet og ranet når han dro ned dit første gang.

Jeg har besøkt dem et par ganger (de bor i et annet europeisk land) og hun slår meg ikke som en lykkejeger, de har tilsynelatende god kjemi osv.

Men selvsagt kan det være som mange påpeker at internet er et hjerteløst hull. Sannheten er at det vet du ikke før du har i alle fall prøvd å bli bedre kjent med henne. Kanskje du kunne prøve å få henne til å investere noe mer i dette før du eventuelt reiser. Hvis du bare reiser rett ned dit uten at hun trenger å legge mer innsats i dette enn litt tid framfor en PC så sier det deg ikke så mye annet enn at hvis det var noen med uærlige hensikter så har det ikke kostet dem noe.

Har hun derimot investert noe i dette er det større sjans for at hun har ærlige hensikter hvis man tar utgangspunkt i at en uærlig person vil ha mange andre på tråden og dermed ikke bruker mer resurser på deg enn strengt nødvendig. I det øyeblikket de må investere noe mer enn litt tid kan det hende de kutter kontakt fordi dem risikerer å ikke få gevinst og kun bruke penger. Anonymous poster hash: 4b412...abb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...