Gå til innhold

ANMELDELSE: Mario Kart 8 Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Wii-versjonen en stund, men det falt aldri helt i smak her. Har aldri prøvd det til Wii U før, men kjøpte Switch-spillet uten helt å ha de helt store forventningene til det. Men timene flyr. Aner ikke hva det er som gjør dette så sykt mye bedre enn det på Wii, spesielt siden jeg gir blaffen i grafikken. Grafikken på Wii-spillet var mer enn bra nok. Er det banene? Karakterene? (spiller utelukkende Isabelle på tung motorsykkel. Det passer henne overraskende bra.) Er det fysikken som gjør at de forskjellige kjøretøyene faktisk føles unike? Er det en meget bra balansert AI? Bra balanserte items? Aner ikke, men noe er det. Prøver å trene meg opp ved å ta tre stjerner i de forskjellige cup'ene, og er snart ferdig med 100cc. Sier ikke stort for veteraner, men jeg er en nybegynner som fort går lei av å bli truffet av fem, seks items på rad og dermed tape løpet. Men i MK8D starter jeg bare om igjen med et smil og peiser på. Sykt bra spill. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må innrømme jeg måtte krype til korset og kjøpte spillet i helga (selv om jeg har det nesten "nytt" til WiiU). Har ikke klokket noe tid enda, men ser ut til å bli Nintendo Party førstkommende helg så da var dette et must til Switch.

 

Nå testet jeg aldri MK til Wii, men Double Dash til GC har lenge vært en favoritt. Er det like bra eller bedre så er det gode skussmål. :)

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg måtte krype til korset og kjøpte spillet i helga (selv om jeg har det nesten "nytt" til WiiU). Har ikke klokket noe tid enda, men ser ut til å bli Nintendo Party førstkommende helg så da var dette et must til Switch.

 

Nå testet jeg aldri MK til Wii, men Double Dash til GC har lenge vært en favoritt. Er det like bra eller bedre så er det gode skussmål. :)

 

Om man ser bort fra at spillet er mer portabelt. Syns du der er verdt å kjøpe switch utgave når man har det på wii u fra før?

Lenke til kommentar

 

Må innrømme jeg måtte krype til korset og kjøpte spillet i helga (selv om jeg har det nesten "nytt" til WiiU). Har ikke klokket noe tid enda, men ser ut til å bli Nintendo Party førstkommende helg så da var dette et must til Switch.

 

Nå testet jeg aldri MK til Wii, men Double Dash til GC har lenge vært en favoritt. Er det like bra eller bedre så er det gode skussmål. :)

 

Om man ser bort fra at spillet er mer portabelt. Syns du der er verdt å kjøpe switch utgave når man har det på wii u fra før?

Vel skal fornuften tale så hadde det nok holdt med WiiU utgaven. Nå har jeg ikke spilt noen av de nok til å sammenligne forskjellene.

 

Kjøpte det første og fremst for party kvelder med venner og Switch er fantastisk mye enklere å ta med seg sammenlignet med Wii og WiiU hvor jeg endte med 2 fulle sekker med utstyr. Switch er kun en liten bag og med ekstra sett joycons jeg kjpte på lansering så har man allerede det man trenger for 4 player.

Lenke til kommentar

 

Må innrømme jeg måtte krype til korset og kjøpte spillet i helga (selv om jeg har det nesten "nytt" til WiiU). Har ikke klokket noe tid enda, men ser ut til å bli Nintendo Party førstkommende helg så da var dette et must til Switch.

 

Nå testet jeg aldri MK til Wii, men Double Dash til GC har lenge vært en favoritt. Er det like bra eller bedre så er det gode skussmål. :)

 

Om man ser bort fra at spillet er mer portabelt. Syns du der er verdt å kjøpe switch utgave når man har det på wii u fra før?

Hvis du tror den nye Battle-modusen fører til enda flere timer med moro, definitivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...