harald_ Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er kan være grunnen? Det er kobla riktig, og jeg har mottat mail om at linja er kobla opp. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er kan være grunnen? Det er kobla riktig, og jeg har mottat mail om at linja er kobla opp. Er du 100% sikker på det med koblingen? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 4. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2003 Tror du kan få deg en morsom overaskelse når du skal ha tak i catch folka. Prøvde her i forrige uke å ringe salgsavdelingen deres for å spørre et par spørsmål angående deres SDSL tilbud. Etter 1 time og 25 på venting ga jeg opp. Prøvde da å maile over til dem for å se om det hjalp. Har fremdeles ikke mottatt noe svar. Mailet på nytt for 2 dager siden. Fortsatt ikke noe svar. Lykke til !!! -z00l- Lenke til kommentar
Bose Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Hva er kan være grunnen? Det er kobla riktig, og jeg har mottat mail om at linja er kobla opp. VEt hva som er feil.Du har byttet om Linje inn og linje ut til telefonen.gjorde samme tabbe selv Lenke til kommentar
Engen Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Kan være at selve kabelnettet i huset ditt er gåent, så dersom du er heeeeelt sikker på at du har koblet riktig bør du ringe kundeservice slik at de kan få meldt inn feilen til Telenor Nett. Hadde samme problemet nå nettopp, og Bravida kom og konstanterte at det var like før kortslutning i telefonkabelen i huset - det var irring på kabelen. Det ble fikset der og da - nå fungerer ADSL prikkfritt og stabilt. Så det trenger ikke nødvendigvis være hverken din eller leverandørens feil. Lykke til! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, har snakka med kunde service. Problemet ligger hos telenor. Å di kunne kunne ikke garantere at det ble fiksa før mandag. argh! /me er dritt lei av dailup! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, har snakka med kunde service. Problemet ligger hos telenor. Å di kunne kunne ikke garantere at det ble fiksa før mandag. argh! Hvis du ønsker det rettet i helga som privatkunde må du nok betale selv. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, har snakka med kunde service. Problemet ligger hos telenor. Var det Catch sin KS som så det var telenor sin feil? Hva var feilen? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Er ikke sikker på hva feilen var. Det var pappa som snakka med dem. Men de hadde sagt at feilen lå hos Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå