Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bokanbefalinger til flere fag


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ta noen fag som privatist i skoleåret som kommer, og lurer på om noen kan anbefale bøker til kjemi 1+2, biologi 1+2, matematikk R1 og norsk (NOR1211, NOR1212, NOR1213). Legg gjerne ved link til andre lignende tråder hvis det allerede finnes :) Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aqua (gyldendal) 1 og 2. Bøkene kan forresten kjøpes som e-bok på smartbok.no til ca 350 kr for studiebok og oppgavebok. :) 

Matte anbefaler jeg sinus. Det ligger også mye (bra) stoff på ndla.no og rundt om.

 

Mener å huske at Bios2 og R2 (achehoug tror jeg) ligger ute på issuu.com, men du må nok lete litt før du finner dem.

 

I norsk har jeg selv kjøpt signatur 3, og kommer nok til å kjøpe "Å lykkes med litteraturhistorie" i tillegg. Sistnevnte står oppført på boklisten til flere av privatistskolene. 

Lenke til kommentar

Aqua (gyldendal) 1 og 2. Bøkene kan forresten kjøpes som e-bok på smartbok.no til ca 350 kr for studiebok og oppgavebok. :)

Matte anbefaler jeg sinus. Det ligger også mye (bra) stoff på ndla.no og rundt om.

 

Mener å huske at Bios2 og R2 (achehoug tror jeg) ligger ute på issuu.com, men du må nok lete litt før du finner dem.

 

I norsk har jeg selv kjøpt signatur 3, og kommer nok til å kjøpe "Å lykkes med litteraturhistorie" i tillegg. Sistnevnte står oppført på boklisten til flere av privatistskolene. 

 

Kjempeflott! Tusen takk for hjelp. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...