Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Gå videre" med en jente etter klining


Anbefalte innlegg

Hallais!

 

På fredag var jeg på vors hos en venninne der jeg fikk god kontakt med en hun bor med. Jeg har møtt henne noen ganger tidligere i lignende anledninger og det har alltid vært litt seksuell spenning. Hvertfall, på fredag på vei hjem fra byn ble klinte vi lenge. Dro så hjem til henne og klinte og koste oss videre. Det ble ikke sex med penetrering, men klining og beføling.

 

Problemet lå i at jeg ville ikke helt "go the mile" fordi da vet jeg at min venninne vet alt etterpå, og da vet resten av vennegjengen min det også. Ikke noe big deal i seg selv, men jeg er privat av meg og vil holde det slik. For hennes del var hun redd for å gjøre noe med kompisen til venninna. Hun sa liksom "du må gå før *venninne* kommer hjem", og det respekterte jeg, men når jeg ga henne et siste kyss så begynte hun å holde rundt meg og kliningen bare fortsatte. Nesten litt sånn "forbudt kjærlighet".

 

Hvertfall, problemet er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Dette har jeg lite erfaring med. Mitt inntrykk er at jenter vil at vi skal ta kontakt ellerno. Er det vanlig høflighet å si noe dagene etter man har klint og kost i et par timer?

 

Hah dette ble fryktelig rotete, poenget er at jeg vil ikke få et dårlig forhold til henne pga at jeg feks ikke sa noe i ettertid. Jeg vet ikke hva jeg føler for henne, jeg vil gjerne møte henne igjen men samtidig vil jeg ikke ha et forhold tror jeg.

 

Anonymous poster hash: e64d5...2d1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du beskriver jo at det blir mye mer trøbbel enn det er verdt for deg, hvorfor fortsette da? Det er ikke mulig å gjøre ting skjult så lenge jenta forteller alt til venninna si.

 

Hva forventer du at folk skal si? Bortsett fra å få jenta til å være med på et hemmelig forhold så er det ingenting du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Si det som det er.

 

Nettopp.  Hvorfor spør du oss om dette, istedet for å bare forklare problematikken for dama det gjelder og se hva hun sier?  Alle her har jo nødvendigvis mye dårligere innsikt i problemstillingen og folka som er involvert enn du har selv.

Endret av Belfaborac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er allerede over kneika. Det er tydelig at hun liker deg, på ett eller annet nivå. Så hvis du er interessert i noe mer, så vær ærlig med henne og si at du ønsker å ta det i deres tempo, og at hva som enn skjer er det dere to som bestemmer hva som skal skje. Ta henne og hennes ønsker på alvor, og få henne til å føle seg spesiell. Si det som det er at den kvelden ikke bare var tilfeldig roting fra din side - at du er interessert i å ta det videre, men på deres egne premisser og ikke vennegjengen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...