Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann som jobber turnus,... hans kontakt med kollega


Anbefalte innlegg

La oss si det sånn at hun faktisk har invitert meg hjem til dem for å snakke ut om det folk snakker om på jobb og i miljøet deres. De har vært veldig opphengt i en mann fra jobben som har spredd rykter og de ville at han skulle innrømme det han hadde sagt om meg og henne. Men jeg sa nei, men har siden det snakket med mannen hennes på telefon. Dette var før han fant ut om kontakten vår på messenger.

 

Senest natt til lørdag så ringte han til meg på messenger ved en "feil". Vi hadde da ikke hatt kontakt privat på over en mnd. Jeg trodde såklart at det var henne, og at noe hadde skjedd. Jeg spurte om det var henne eller mannen, da sa han at det var han. Heldigvis svarte jeg ikke på samtalen. Jeg finner det bare rart at han skulle ringe meg ved en feiltagelse. 

 

Jeg er gift, og min kone vet at jeg har mange gode venner fra jobb, men hun vet ikke om denne damen. Men hun vet om andre damer som jeg snakker med fra jobb, men jeg tror hun godtar de andre fordi de er eldre damer i 50årene, mens denne damen hadde hun ikke godtatt fordi hun er på alder med meg, 30årene. Jeg er dessuten en veldig omgjengelig person som folk liker å snakke med. 

 

Når du sier at hun hadde hatt fritt spillerom uten han, så er jeg faktisk veldig usikker på om hun hadde gjort noe. Hun har ikke mye erfaring med andre menn. Hun giftet seg da hun var 19-20 og han er den eneste mannen hun har hatt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss si det sånn at hun faktisk har invitert meg hjem til dem for å snakke ut om det folk snakker om på jobb og i miljøet deres. De har vært veldig opphengt i en mann fra jobben som har spredd rykter og de ville at han skulle innrømme det han hadde sagt om meg og henne. Men jeg sa nei, men har siden det snakket med mannen hennes på telefon. Dette var før han fant ut om kontakten vår på messenger.

 

Senest natt til lørdag så ringte han til meg på messenger ved en "feil". Vi hadde da ikke hatt kontakt privat på over en mnd. Jeg trodde såklart at det var henne, og at noe hadde skjedd. Jeg spurte om det var henne eller mannen, da sa han at det var han. Heldigvis svarte jeg ikke på samtalen. Jeg finner det bare rart at han skulle ringe meg ved en feiltagelse. 

 

Jeg er gift, og min kone vet at jeg har mange gode venner fra jobb, men hun vet ikke om denne damen. Men hun vet om andre damer som jeg snakker med fra jobb, men jeg tror hun godtar de andre fordi de er eldre damer i 50årene, mens denne damen hadde hun ikke godtatt fordi hun er på alder med meg, 30årene. Jeg er dessuten en veldig omgjengelig person som folk liker å snakke med. 

 

Når du sier at hun hadde hatt fritt spillerom uten han, så er jeg faktisk veldig usikker på om hun hadde gjort noe. Hun har ikke mye erfaring med andre menn. Hun giftet seg da hun var 19-20 og han er den eneste mannen hun har hatt. 

Jeg registrerer at du enda ikke har svart på hva du ville ha gjort, om hun viste deg åpenlys interesse utover det vennskapelige. 

 

Dersom hun ikke var gift/ hun var singel- men du var i din nåværende situasjon- 

Hva ville skjedd da om hun ba deg hjem?

(jeg regner med at mannen ville ha vært der i det tilfellet du nevne)

men gitt at hun var singel, og dere hadde denne spesielle kontakten dere i mellom, og hun la opp til at det skulle ha vært noe mer. Hva da?

 

til nå er det jo kun hennes mann du nevner som "hindring", mens kona di vet ingenting?

 

 

 

For å gå tilbake til hvordan deres "forhold" er per i dag.

Det er av slik karakter at andre kollegaer på arbeidsplassen deres snakker om det?

Du og denne kollegaen er såpass nære at dere snakker om seksuelle erfaringer (?).

dere snakker også i en viss grad om følelser- hvor hun har vanskelig for å gi uttrykk for dem.

Mannen hennes tar kontakt med deg for å finne ut av hva som skjer FØR han i det hele har oppdaget all kontakten dere har på messenger (i firtiden)også?

Du ville ikke funnet det rart om hun ringer deg på messenger på nettene (?)

ellers har dere gjevnli kontakt på private/ ofte flere ganger om dagen

Du holder kontakten skjult for din kone- fordi du vet innerst inne at kontakten er upassende (?)

 

 

Anonymous poster hash: 20e7c...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har glemt denne tråden helt, men jeg kan godt svare for det.

 

Nå jobber jeg på en plass med mange ansatte fra forskjellige land og kulturer, nesten ingen norske der, bortsett fra meg og sjefen. Det blir gjerne snakket om alt mulig rart, ja, også antall sexpartnere osv. Noen er gjerne mer forsiktige, mens noen bretter ut om alt. Hun er mer av den forsiktige typen. Folk kommer alltid til å snakke, om enten meg og hun dama, eller noen andre. De finner alltid noe å snakke om. Sånn er det på veldig mange arbeidsplasser. 

 

Hun har bedt meg hjem en gang tidligere for å hjelpe til med noe problemer hun og mannen hennes ville ha hjelp med. Jeg takket nei for det passet ikke så bra akkurat der og da. Hadde hun bedt meg hjem igjen, gift eller ei, så hadde jeg kommet. Jeg ser på henne som en utrolig god venn.

 

Ja, min kone vet ingenting om at vi har hatt kontakt, noe vi ikke har lenger. Men hun vet hvem det er. Uansett så er min kone sånn at hun ikke godtar at jeg har kvinnelige venner. Alle kvinnelige venner ser hun på som fiender som er ute etter meg, av en eller annen grunn. Jeg er feit, stygg og skallet. De eneste hun godtar er de som er godt oppi åra. 

 

Hva jeg ville gjort hvis hun viste interesse utover det vennskapelige? Vanskelig å svare på. Vi har begge utfordringer på hjemmebane, nesten samme situasjon, men jeg vil nok si at jeg er tøffere enn henne og hadde tatt sjansen hvis den ville bydd seg, men det kommer aldri til å være noe fra hennes side. Jeg vil si at jeg kjenner henne såpass godt at jeg vet at hun ikke vil gjøre noe sånt. Hun jobber kveld mens jeg jobber dag. Hun kunne fint sendt meg mld uten at mannen hennes hadde fått vite noe, men hun vil ikke ha bråk og respekterer det han ber henne om, og jeg har også respektert det at jeg ikke kan kontakte henne lenger, det er noe hun har bedt om, så det respekterer jeg. Eneste kontakten vi har nå er når vi ser hverandre på jobb. Og det kan bare være et hei, eller en kort samtale på 10minutter.

 

Men selvom det har roet seg ned veldig så har ikke mannen hennes roet seg ned. Alt kan være fint i noen dager før han plutselig smeller til med kjeften. Akkurat som da han ringte meg ved en "feil". Påfølgende mandag etter at han gjorde det så møtte han opp på arbeidsplassen vår for å snakke med meg og henne, men hun fikk sendt han hjem før det skjedde noe mer. Jeg sa jeg kan snakke med begge hjemme hos dem, men han var tydeligvis ute etter å lage problemer for henne på jobben, det var hans egne ord. For hennes skyld så håper jeg at alt kommer til å bli bra igjen mellom de to, men jeg har mine tvil. Jeg har tilbudt meg å bytte avdeling sånn at han skjønner at vi ikke ser noe til hverandre lenger og ikke har noe kontakt, men av en eller annen grunn så vil hun ikke at jeg skal gjøre det.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vil at hun skal ha det bra hjemme, men samtidig så vil jeg at vi skal fortsatt ha kontakt og være venner. Hadde jeg fått en garanti om at alt hadde løst seg hjemme hos dem ved at jeg kutter henne ut fra livet mitt, så kunne jeg ofret vennskapet våres så lenge jeg hadde visst at det hadde løst alle problemer.

Lenke til kommentar

 

 

Hva jeg ville gjort hvis hun viste interesse utover det vennskapelige? Vanskelig å svare på. Vi har begge utfordringer på hjemmebane, nesten samme situasjon, men jeg vil nok si at jeg er tøffere enn henne og hadde tatt sjansen hvis den ville bydd seg, 

 

her sier du egentlig alt som trengs å vites:

 

dersom hun gav deg sjansen- så hadde du knullet henne.

det er summa summarum av det du har skrevet.

 

eneste grunnen til at du ikke knuller henne er fordi hun ikke har tatt initiativ til det.

 

ingen annen info om at hvis dersom trengs.

 

 

 

Anonymous poster hash: 20e7c...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man har en sjalu partner gjør man litt for å skjerme de fra ting man vet de reagerer på, alt tyder på at trådstarter er en person som trenger skjerming fra virkeligheten.

 

Men nå er det jo slik at vi alle bruker veldig mye tid på jobb, for egen trivsel er å pleie forholdet til kollegaer like viktig som å pleie forholdet til venner mener nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...