Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Konstant trafikk på nettverket


Anbefalte innlegg

Når jeg i morges satte meg ned foran PC'en, og tilfeldigvis tok en titt på D/U-måleren i StatBar, så jeg at jeg til en hver tid hadde 5xxkb opp og 5xxkb ned. Det er dermed tydelig at dette har noe med lokal netverket å gjøre, iallefall så er den eneste plassen jeg kan få så stor hastighet. Jeg prøvde å restarte PC'en, men etter et halvt minutt så var tilstanden den samme, uten at jeg hadde rørt noe som helst.

 

Kjørte netstat i cmd og de eneste ip'ene jeg ikke kjente igjen, viste seg å tilhøre microsoft.

 

Det som da er spørsmålet mitt er; finnes det noe tool, cmd eller lignende som gjør at jeg kan finne ut eksakt hvor informasjonen sendes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte Norton Firewall, og det ser ut til at det gjorde susen. Det er iallefall ingen ukjent trafikk ute og går nå.

 

Det eneste jeg merker er forskjellig, er at en oppkobling er fjernet fra i stad. Det var på den lokale ip-en, men porten ble identifisert som "microsoft-ds". Snakker jeg nå om noe jeg ikke har peiling på, eller kan det være grunnen til problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...