Gå til innhold

Hva skal vi tro om dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er et mirakel av den enkle grunn av at jeg er en ikke-troende. Men jeg forstår godt at de der nede tolker det som et tegn ifra deres gud. Hvor mye det fødselsmerket faktisk likner på deres ord for Ala kan jeg ikke uttale meg om, med det virker jo som det er en treffende likhet.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på mirakler - men det er jo lett å se hvorfor dette blir tolket som et mirakel av Palestinere, når man tenker på situasjonen deres.

Det stod vel at det med litt godvilje er mulig å lese 'Ala' - ting har en tendens til å bli hva du tolker det til. Med litt godvilje synes jeg det ser ut som om det står 'SAG'.

 

Offtopic

Kommentar til JoachimR:

Det blir veldig generaliserende å si at alle jøder er tyver, men det er ikke tvil om at staten Israel er det. De okkuperer jo deler av Palestina.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk vært i den stygge moskeen på Grønaldn med skolen. Jeg skjønnte jo ihvertfall hvordan Alla, det mest brukte ordet på arabisk, var skrevet.

Ja du vet nok bedre en noen millioner arabere... ;) Og den moskeen er dritfin. Mye penere en de kjedelige norske kirkene.

 

Og nå: tilbake til topic. Som ateist tror jeg ikke på mirakler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Ja du vet nok bedre en noen millioner arabere...

Selvsagt vet de hvordan det ser ut, men de ser det gjerne på kinnet til det barnet, selv om det egentlig ikke stemmer med hvordan tegnene egentlig ser ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...