AfterGlow Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 Dro sløret av ny 27-tommer.Philips' nye skjerm skal gi deg skikkelig bra fargegjengivelse i elegant innpakning
Agentspoon Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 Egentlig ikke en så veldig dum pris! Vil veldig gjerne at Tek.no tar og anmelder denne oppimot Dell UltraSharp U2717D og Samsung C27H711 med Quantum Dot! 1
Holmgren Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Pent design, fornuftige spesifikasjoner og det til en svært konkurransedyktig pris. Bra jobba Philips.
G Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 (endret) Det vesentligste er som alltid prisen, og om den er matt eller glossy. Glossy er det samme som avslag hos meg Det er mulig at denne monitor er matt, men det kan jeg ikke vite, og bildet nedenfor kan like gjerne være en 3D-tegning som et ekte foto av det ferdige produktet: PS: Det jeg egentlig forsøker å si, men som sikkert går skribenten hus forbi, det er at det mangler ordentlig informasjon om skjermoverflatens egenskaper i artikkel. Endret 31. mars 2017 av G
Skavold Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 (...) automatiske justeringer i sanntid av kontrast, farger, skarphet og intensiteten til baklyset for best mulig tilpasning til innholdet som vises på skjermen. Usja, få det bort. Ellers virker dette som et godt kjøp. God pris, fornuftige spesifikasjoner - og jeg håper som G at den har matt overflate!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå