Gå til innhold

Er det bare idioter som selger bedriftsabb på mobil?


Anbefalte innlegg

Aldri hørt maken toskeprat som disse selgerne kommer med.

 

Argumenterer om at og velg Telia gir en merverdi, når jeg spør om hvilke verdier dette er og som åpenbart er verdt flere hundre kr pr måned så er alt de hadde at pris ikke er alt.....

 

Eller at 299 inkl MVA er samme pris som 299 eks MVA.

 

En Ice selger mente at 2års binding på ett abb ga meg en sikkerhet som kunde...

 

Eller er kundene helt hjernedøde?

Endret av agvg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

En Ice selger mente at 2års binding på ett abb ga meg en sikkerhet som kunde...

 

 

 

Gir ihvertfall selger en sikkerhet ;)

 

 

Ice.net har vell demonstrert ganske tydelig at bindinga kun gir forutsigbarheit ein veg, slik som i saka der abonnent utan EU-pakke blir heilt ubrukelige i utanfor Norge frå 1 juni.

 

Eit ordentlig selskap hadde tatt dette minimale tapet ved å endre kundens abonnement til den avtalte prisen ut bindingstida. Tapet hadde heller ikkje vært urimelig stort. Det billigaste priavtabonnementet utan EU kosta 99kr, og det billigaste med EU kostar berre 30 kr ekstra i måneden (for kunden). Og med tanke på at gratis bruk i EU for dei aller aller fleste kundane som opprinnelig valgte eit abonnement utan EU-pakke er vell begrensa til 1-2 ferier i året?

 

 

Men selgarane seier vell det dei må for å lure kundane til å inngå avtale.

Så moralen er vell at som bedrift må du aldri inngå avtaler over telefon, då det kun er den skriftlige avtalen (som blir ettersendt) som har praktisk betydning sjølv om selgaren har sagt noke heilt anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...