Gå til innhold

Feiret du Earth Hour i går?

26 stemmer

1. 1. Feiret du Earth Hour?

• Ja
      1
    • Glemte det / kunne ikke :(
      11
    • Boikotter Earth Hour
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her feiret vi med en god film, tapas, spekeskinke og en flaske vin i en stearinlysfylt stue. 

Hvordan feiret du Earth Hour?

Endret av VR-katten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrudde varmekablene ett ekstra hakk opp og hadde litt ekstra stemningslys i stua - rimelig kult når hele huset lyser opp i ett ellers mørkt boligfelt :)

• Liker 7
Skrevet

Earth Hour er bullshit. Earth Hour må være hele året ellers er det ingen vits. Og det å slå strømmen av og på, på stor skala, skaper fler problemer og mer forbruk enn det sparer.

Mesteparten av klima og miljø-problemene i verden kommer ifra husdyrhold.

Skrevet

Skaper vel mye større strømforbruk når "alle" slår på strømmen samtidig etter denne idiotiske timen. Da spiker strømnettene over alt.

Skrevet

Skjønner at man driter i det da det tross alt er symbolsk, men boikotter? really?  :hmm:

Fordi det i beste fall ikke gir mening og kullkraftverkene brenner akkurat like mye kull den timen som alle andre fordi energiforbruket som er borte den timen kommer tilbake med renter etterpå.
Skrevet

kjørte de 4 cerwin vega dc 1515 mine og 3000 watta mine på bånn gass og skrudde på mest mulig i huset, naboer var ikke fornøyd med strømsløsinga mi en time etterpå.. 

Skrevet

Eg er så kul og kontrær at når folk går i tog mot rasisme og andre ting som i og for seg er positive symbolsaker, går eg rundt og er ekstra, ekstra rasist.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...