Gå til innhold

Mobil Kjøp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et tilbud av en mobil butikk å kjøpe flere mobiler for nesten halv pris av det dem koster nytt. Jeg har spurt om ca 10stk. mobiler. Disse tilbudene har jeg fått:

Panasonic X70: 2390

Samsung E700: 2990

Samsung P400: 1990

SE P900: 5999

SE P800: 1790

Siemens ST55: 1790

Siemens MC60: 1250

Nokia 6600: 2800

SE Z600: 2590

Qtek 8080: 4390

Burde jeg kjøpe noen av disse eller alle? Hvis det er noen som vil ha noen av de eller andre, så kan jeg få tak i de billig. Bare send meg en mail, så kjøper jeg dem for dere. Min e-mail: [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede tatt ned prisen. Jeg fikk sånn tilbud av en mobil butikk fordi jeg kjenner han som jobber der og da får han 10-60% på mobiler. Det spørs hvilke mobiler det er da. Send meg mail om hva dere vil ha.

Skrevet

Det er det vanlige trikset som alle butikker bruker. En eller annen fantasi før pris med en stor rabatt 40 -90 %. Det du må se på er hva du betaler og 2800 for en 6600 er billig uansett rabatt og før pris. Vet ikke hva en z600 kommer til å koste men opp mot 3200-3500 er vel ikke så langt unna så 2600 er en fin pris det

Skrevet

Det varer ikke lenge tror jeg. Jeg skal spørre han, men jeg tror ikke det varer mer enn 3 uker. Men send meg en mail hva du vil ha så skal jeg høre med han. Dere kan jo bare kjøpe 10 stk. P800 av meg og selge de for 3000kr pr. stk. Alle mobilene er helt nye.

Skrevet (endret)

HVilken butikk er det du har fått tilbud av?

Hvilken by bor du i?

Hvordan har du tenkt og sende oss telefonene oppkrav,eller må man betale på forskudd? :dontgetit:

Endret av ingar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...