Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Kjæresten fortalte meg da vi var litt fulle engang at han har ligget med ei veldig fin dame fra en godt kjent internasjonal musikkvideo, problemet er at det er sånn 5-6 damer med i denne og jeg tenker på det hele tiden. 

 

Som mennesker flest så tror jeg at når man vet litt så vil man vite hele greia, hvem hun er, hvordan hun er osv osv. Men meg som person vil helst aldri vite noen ting så jeg ble litt paff og skuffet når han fortalte meg ting om fortiden, for det er egentlig en plass jeg helst ikke vil grave.. Men, nå klarer jeg ikke la vær når jeg har fått små detaljer om dette her. 

 

Høres vel en smule gal ut, men - er det best å bare la det ligge og ikke finne ut hvem hun er, eller spør for å mette nyskjerrigheten og frustrasjonen? Redd for at jeg når jeg finner ut hvem hun er og hvordan hun ser ut at jeg nesten kan bli litt frustrert av det også, haha. 

 

Og nei, er ikke usikker på meg selv lgrunn så er ikke noe selvtillit problemer ute og går, men er en uvandt situasjon dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La det gå. Det er ingen vits å gjøre dette her mot deg selv når du ikke har problemer med selvtilliten din, for hvis du graver mer nå så er det garantert at det vil tære på nettopp selvtilliten din.

 

Litt redd for det ja...

Spør kanskje rart, men tips til hvordan man lar det gå? En stor del av meg har ikke så lyst å la det gå, og se hvem dette vesenet er... Haha... Huff.

Lenke til kommentar

 

La det gå. Det er ingen vits å gjøre dette her mot deg selv når du ikke har problemer med selvtilliten din, for hvis du graver mer nå så er det garantert at det vil tære på nettopp selvtilliten din.

 

Litt redd for det ja...

Spør kanskje rart, men tips til hvordan man lar det gå? En stor del av meg har ikke så lyst å la det gå, og se hvem dette vesenet er... Haha... Huff.

 

Han er sammen med deg, ikke dem. Hadde han hatt lyst til å fortsette å pule på dem så er det det han hadde gjort akkurat nå, men nei, han er med DEG. Hva forteller det deg?

 

Jeg beklager om jeg er litt vel krass, men det er så smertefult klart at det er deg han vil ha og ikke dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

La det gå. Det er ingen vits å gjøre dette her mot deg selv når du ikke har problemer med selvtilliten din, for hvis du graver mer nå så er det garantert at det vil tære på nettopp selvtilliten din.

 

Litt redd for det ja...

Spør kanskje rart, men tips til hvordan man lar det gå? En stor del av meg har ikke så lyst å la det gå, og se hvem dette vesenet er... Haha... Huff.

 

Han er sammen med deg, ikke dem. Hadde han hatt lyst til å fortsette å pule på dem så er det det han hadde gjort akkurat nå, men nei, han er med DEG. Hva forteller det deg?

 

Jeg beklager om jeg er litt vel krass, men det er så smertefult klart at det er deg han vil ha og ikke dem.

 

 

Syns ikke du er så krass, tvert imot! Liker ikke når folk pynter så på det, men heller kan fortelle meg det jeg burde høre. 

Du har et godt poeng der, og vet jo selv at det er tilfellet. Er nok bare nyskjerrigheten min som tar litt av når jeg vet han har vært med ei som er ganske så ettertraktet, også vet jeg ikke hvordan hun ser ut eller hvem dette er. Hehe...

Lenke til kommentar

Husk at denne "modellen" sannsynligvis bare er sminke da. Forskjellen på deg og hun er at hun har profesjonelle Hollywood-make up artister til å sminke henne.

 

Når det kommer til din kjærestes fortid, så må man vel leve med det. Hvis du har en fortid, så har han også det. Derimot hvis du ikke har en fortid, så kan du kreve at han ikke skal ha det. Eller i hvert fall en fortid på omtrent ditt nivå.

Lenke til kommentar

En dame som har vert med i en musikkvideo, trenger vel ikke være noe mere avansert at hun tilfeldigvis er plukket ut blandt mange andre vakre damer for å "være til pynt" i videoen. Ikke verdens største bragd spør du meg, kanskje mere tilfeldigheter :)

 

Jeg blir mye mere imponert over damer/sykepleiere som f.eks. Jobber på akuttmotaket på et sykehus og tar imot hardt skadde og kanskje døende personer. Det er damer det :)

 

Med andre ord dama du nevner trenger ikke være stort mere en en tilfeldig utvalgt vakker jente, og jeg vil jo tro du er ganske vakker du også siden du nå er hans utvalgte :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere har vel begge hatt et liv før dere traff hverandre?

 

Du har sikkert sugd noen andre og han har sikkert vært i analen til noen andre.

 

Sånt er ikke like kjekt å gå å tenke på så derfor er det bare til å slutte med det.

Det hadde heller ikke vært så gøy om det var motsatt.

Tenk å være sammen med noen som aldri har hatt sex før - noen som er helt clueless til sin egen seksualitet og ikke vet hvordan en skal tilfredsstille hverken seg selv eller andre. Fysj!

 

Vær glad for at han har øvet på andre og valgt deg til å bruke sine "skills" på. :p

Det kommer deg til gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...