Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

1 million uten Bredbånd!


Anbefalte innlegg

324346.jpeg

 

 

Vi ønsker å stimulere utbyggingen ved å fremme den lokale satsingen i distriktene, sier poltisk rådgiver Eirik Lae Solberg i Nærings- og handelsdepartementet.

 

Hørt på slikt pisspreik! Argh! Jeg blir bare så provosert at beskrivelse aldeles ikke egner seg her på Forumet!

 

Les resten her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel Gisle,

 

har du mye vondt inni deg idag ? Ser at du poster endel hvor du klager på alt

fra hvor lite produktive Opticom er til statens utbyggingplaner innen bredbånd... Har du ikke et hardware-problem vi kan hjelpe deg med istedet ??? Er jo bare syting fra deg... :angry:

Err, det er et forum hvor folk har lov til å poste de meningene de vil (sålenge det ikke overskriver reglene). Hvis fyren har lyst til å syte er da det lov og du har ingenting ed det å gjøre? Vil du ikke lese dem holder du deg da bare unna trådene hans? Dessuten er det å poste i tråden hans bare for å si det tråd-kapring og off topic og veldig ufint. Si unnskyld :xmas:

 

Men, kan du forklare oss litt mer late hva denne nyheten altså vil si for oss i praksis? For mye å lese på den siden :dontgetit:

Lenke til kommentar
- Tilgangen på bredbånd er en menneskerett på lik linje med tilgangen på veier og telenett. Staten må gripe inn med en helhetlig nasjonal satsing. Vi har ingen tid å miste

 

Ja, han har fatta det, det er faktisk enkelte av oss som får abstinenser uten :xmas:

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Gisle har hold for sine meninger. Vi er særdeles tålmodige i dette landet - ALTFOR tålmodige. Inne bak portene på regjeringskvartalet og stortinget sitter det en hel haug med folk som så til de grader mangler visjoner for landet og oss som bor her.

Attpåtil velger vi inn disse tullingene......

Vi er nok en særdeles enkel saueflokk å ha med å gjøre vi som er innbyggere her......

 

Skulle man ha jobbet på samme måte i bedrifter i Norge, som dem gjør disse stortingspolitikerne, så hadde vi fått sparken for lengst !!

Lenke til kommentar
Vel Gisle,

 

har du mye vondt inni deg idag ? Ser at du poster endel hvor du klager på alt

fra hvor lite produktive Opticom er til statens utbyggingplaner innen bredbånd... Har du ikke et hardware-problem vi kan hjelpe deg med istedet ??? Er jo bare syting fra deg... :angry:

Nå vil vel de aller fleste her på forumet ha en annen oppfatning av meg enn det du tydligvis har. Å poste slike meldinger eller meninger kan du gjøre på "Private meldinger" eller holde for deg selv!

Men å slenge de inn i en seriøs tråd, burde du holde deg for god til.

Når det er sakt, vil jeg si at jeg setter bare søkelys på ting som kan sees på med forskjellige vinkler .... jeg syter ikke! :mad:

Lenke til kommentar
Vi ønsker å stimulere utbyggingen ved å fremme den lokale satsingen i distriktene, sier poltisk rådgiver Eirik Lae Solberg i Nærings- og handelsdepartementet.

 

Hørt på slikt pisspreik! Argh! Jeg blir bare så provosert at beskrivelse aldeles ikke egner seg her på Forumet!

Lurer på hvor de har tallet en million fra og hvordan de vet at disse for all fremtid blir uten et tilbud, dessuten definerte de ikke bredbånd og derfor er det vanskelig og vite hva de mener med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...