Gå til innhold

Hvilken mus er mest presis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Logitech MX300? Er denne noe å satse på når det gjelder spilling?

Vurderer ny mus + fUnc ..

Dette er en kjempe mus!

Har den selv. Den er ikke av de største, men passer perfekt i mellom-store hender.

(Mellom 15-årings hender og svære bonde hender).

Med en kjempe presisjon passer den utmerket til spill.

 

Go for it :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv MX700 til både spill (ET) og Photoshop, har ingenting å klage på, det eneste som er litt kjipt er å gå fri for strøm mens jeg spiller.

 

Spiller også med MX700 på ET og Quake 3. Går nesten aldri tom for strøm dog, lader alltid om natten. Jeg har heller ikke noe å utsette men jeg har ikke brukt en mus med tråd på denne PCen på lenge, bare på andres, og jeg er redd for at det bare er på grunn av vane og sånt at jeg ikke merker problemet..

 

Off-topic: Hva er nicket ditt på ET?

Lenke til kommentar

RAzor boomslang er verdens mest presise..

Men hvilken mus du skal kjøpe.. ta deg en tur ned i butikken og skjekk ut hvem du liker best.. så lenge ikke musa klikker i uber raske bevegelser så kan du velge hvem somhelst..

 

Valgene jeg ville anbefalt (utifra hva jeg mener Random rekkefølge)

 

Razor boomslang (stor og holder hele håne oppå musen.. den er lagd for håndens former)

 

Intelli 3.0 (bruker den selv etter å ha testet alle andre nevnte muser her føler den er mest presis og stabil med skatez på enten hvilken som helst plastikk underflate eller spesial lagde for intelli.. icemat = 0 motstand i flytting av mus)

 

Mx serien (personlig liker jeg ikke denne.. klikka en del ganger da denne jeg prøvde var trådløst.. liker ikke tanken på måtte opplade musa.. tråd er nok best for gaming)

 

(evt intelli 4.0 .. denne hgar forandre utseende ytterst mye og lignedr ikke på seg selv :p men selv om denne har mere dpi betyr ikke det at den er best.)

 

Lykke til med valget

Lenke til kommentar
Foreløpig heller jeg mot Microsoft IntelliMouse Expl 3.0 + Icemat

Akkurat denne pakken hadde de på Spaceworld for et par uker siden. Var innom dag 2 eller 3 av kampanjen, men da var de utsolgt :no:

 

Men skitt au, i morra skal jeg hente min 4.0 på Posten :yes:

 

EDIT: Spaceworld hadde den til 299,- :wow:

Ble ikke mye mening i posten min uten denne infoen, hehe.

Endret av bdd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...