Gå til innhold

E-700 lager status!


JVD

Anbefalte innlegg

Jeg har sett gjennom "prisguiden" til amobil og jeg finner ingen som har den på lager... jeg har ringt de som det står at dem har det på lager men det viser seg at dem alikevell ikke har den på lager, dem venter på den... eller så sier dem: "dem kommer rett rundt hjørnet". :devil::devil::devil:

 

hvor mye er det amobil oppdatere prisguiden? :dontgetit:

 

JEG VIL HA E-700 FØR JUL!!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal også ha den telefonen, irriterende at ingen av de billigste har den på lager.

 

På komplett sine nettsider så står det Antatt 2003-12-05 men der koster den også 3999. 400kr dyrere enn den andre jeg så.. lurer på om folka ikke bare setter litt billig pris så det synes i prisguiden, om det er slik det fungerer. Så setter dem litt opp når den kommer på lager, er vel de mest useriøse som gjør det isåfall.. og da varer ikke butikkene så lenge :)

 

men men! viiiiiil ha den tlf NÅ

Lenke til kommentar

Prisguiden oppdateres hver natt mellom kl 03 og 06.

 

Husk at et spørsmålstegn betyr at lagerstatus ikke er oppgitt, med andre ord at butikken ikke har gitt oss denne opplysningen i prislisten sin. Med andre ord kan et spørsmålstegn like gjerne bety at en telefon er på lager som at den ikke er det.

Lenke til kommentar

bohemen:

 

 

på pakken min stod det at de sendte fra sandnes. vet ikke om de kanskje har sendt varen fra sverige til sandnes, så videre ut i landet. virker usannsynlig. men skjønner hvorfor du spør siden nettbutikken er svensk.

 

jeg ringte kundeservice, der var det også svensker som tok telefonen.

men uansett en hyggelig og rask handel. alt er som det skal med telefonen.

 

til alle som vurderer e700:

 

en kjempetelefon!!!! (hvis dere ikke er avhengig av bluetooth)

 

hvis man er vant til nokia menyer og sms, bruker man noen timer på tilvenning. men det går veldig raskt

Lenke til kommentar
JVD:

 

 

siba.no har den. jeg fikk min i går. bestilte onsdag kveld i forrige uke. kom i går. bra levering, rett på døren. gode priser!!

 

anbefales hvis du vil ha den før jul

ja nå har jeg bestilt den på siba... gleder meg som en 5 åring på julaften.... :thumbs:

 

måtte du betale med engang eller fikk du giro?

Endret av JVD
Lenke til kommentar
ingen som vet om siba har flere på lager? :D *utolmodig* har dem på lager så fyker jeg inn til Oslo og kjøper den der.. får ringe dem i morgen tidlig.

var på siba furuset overigår spurte der om de har e700 og han så nei så spurte jeg når dem får inn han aner ikke lenge til sa han :wow:

Så kjøpte jeg heller på elkjøp dem har en del på lager på lørenskog koster en del mer men pytt pytt fikk den med engang :thumbs:

Endret av Danny
Lenke til kommentar

skriver noen ord om nettbutikken MPX!

 

jeg skrev en mail ang e700 i silver, fikk svar at de ventet den IKKE inn før januar-04!

 

jeg skrev tilbake at de måtte fikse datoene sine,siden "bekreftede" datoer var 3.12.03

 

fikk svar at det var under oppdatering og skulle gjøres. bra tenkte jeg!

 

idag kikka jeg immom MPX sine sider, søkte på "e700", og datoen var (UTROLIG) nok satt til 4.12.03!!! :thumbdown:

 

bare noe lureri!!! de satt fram datoen en dag!!! dette er sjokkerende DÅRLIG butikk!

 

ville bare si dette.

 

(+ at siba har den inne, jeg ringte kundeservice igår kveld. kansje bare utsolgt i butikken der du var?)

Lenke til kommentar
var på siba furuset overigår spurte der om de har e700 og han så nei så spurte jeg når dem får inn han aner ikke lenge til sa han :wow:

Så kjøpte jeg heller på elkjøp dem har en del på lager på lørenskog koster en del mer men pytt pytt fikk den med engang :thumbs:

ehm.. jeg ringte dem i dag tidlig og spurte om dem hadde e700 på lager i butikken som ligger i Oslo, da sa hu dama ja.. så spurte jeg om dem bare hadde en igjen.. og da sa hu nei, vi har flere. Blir skikkelig skikkelig skikkelig forbanna om dem ikke har telefonen inne når jeg fyker til butikken for å kjøpe en nå etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...