Gå til innhold

Dawn of War III lanseres neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kunne ikke vært mer uenige zilas0. 

For min del elsket jeg den heltefokuserte vridningen med rpg-elementer.

Jeg håper definitivt de fortsetter med det!

 

Da er nok du i minoriteten. Flere som ønsker formelen fra DoW 1 og CoH 1 tilbake enn å fortsette på den stien de er nå, noe som illustreres av nåværende popularitet og salgstallene for spillene.

Lenke til kommentar

 

Vi kunne ikke vært mer uenige zilas0. 

For min del elsket jeg den heltefokuserte vridningen med rpg-elementer.

Jeg håper definitivt de fortsetter med det!

 

Da er nok du i minoriteten. Flere som ønsker formelen fra DoW 1 og CoH 1 tilbake enn å fortsette på den stien de er nå, noe som illustreres av nåværende popularitet og salgstallene for spillene.

Tør jeg spørre hvilke tall du i så fall referer til?

 

Selve fanbasen ser ut til å være mye mer tilnærmet 50/50 for DoW 1 og DoW 2. Grunnen til at man kanskje får inntrykket at ett flertall vill tilbake til røttene er nok i all hovedsak fordi de som ikke likte DoW 2 var også de eneste som har laget leven om det.

 

Sier seg jo selv at alle som var tilfredse/likte 2ern sin mer taktiske og table-top tilnærmede spillestil ikke gjorde seg selv hørt.

 

Når det er sagt er jeg personlig likegyldig, synes personlig DoW II var et mye mer givende spill på Skirmish-delen og langt bedre polert med tanke på balanse spesielt på konkurransenivå. Synd dog at THQ gikk i dørken før det ble gjort en siste oppdatering som nå ELITE mod står for.

 

Det som er synd er at DoW 3 sitt steg tilbake mot sine røtter har også banet vei for en tildels rar fokus på "tegneserie-grafikk" (mye lik LoL og Dota 2, samt Warcraft 3-spillene) og at mye av den WH40K-følelsen jeg følte at DoW 2 fikk til, er noe borte i den voldsomt fargerike paletten deres og Terminator-frontflips.

 

 

Venter å se spent, synes det ihvertfall er synd at de har tatt bort en del av det taktiske elementet som de tok med seg fra CoH-serien til DoW 2 til fordel for en mer arkade-basert RTS spilltype som vi allerede har (Starcraft). Om de hadde tatt de to beste elementene fra begge spillene; basebygging, større hærer og større valg av enheter fra DoW 1 + Taktiske kamper med cover, garrison-bygninger og artistisk stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...