Pande Skrevet 26. februar 2017 Skrevet 26. februar 2017 Da er de vel ikke ønsket i Den Norske Kirke... Er jo to pliktoppfyllende karer, som kanskje bruker dette som et sjekketriks:-) Dessuten så er jo kjærlighetens veier uransakelige, og jeg er nå av den formening om at hvis folk (og dyr) er glade i hverandre, så er det flott. Okke som. Og bildet ja...velkomponert med fint lys og skarphet. 1
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Skrevet 27. februar 2017 Da er de vel ikke ønsket i Den Norske Kirke... Er jo to pliktoppfyllende karer, som kanskje bruker dette som et sjekketriks:-) Dessuten så er jo kjærlighetens veier uransakelige, og jeg er nå av den formening om at hvis folk (og dyr) er glade i hverandre, så er det flott. Okke som. Og bildet ja...velkomponert med fint lys og skarphet. Helt enig i det du skriver, takk for fin kommentar!
sussss Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 Billede med masser af vinterstemning..også en hvid svane de er så smukke :-)
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 Billede med masser af vinterstemning..også en hvid svane de er så smukke :-) Er det ikke noe spesielt med denne for danskene? :-)
Jimmyag Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 Så du har begynt som fuglfotograf, her er ett god eksempel. Svaner om vinter virker litt rart hær i Nord. Flott bilde Helene
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 Vi har en del knoppsvaner i Svanedammen, heldigvis av begge kjønn:-). Det jeg vil fortelle er at knoppsvanen er Danmarks nasjonalfugl. Det visste du sikkert nå som du har begynt som fuglefotograf. Flott bilde med matchende snø! Mvh Gunnar
Anbefalte innlegg