Gå til innhold

Bose QC25: Endret farge på erstatningsprodukt


raathass

Anbefalte innlegg

Ett av familiens QC25 tok kvelden. Bose innrømmer produktfeil og har sendt erstatningsprodukt.

 

Erstatningsproduktet har imidlertid annen farge (sølvfargede sider med turks dekor) enn produktet som ble sendt inn (svart tvers igjennom).  Personlig synes jeg ikke noe om fargen på det nye produktet, og vil trives langt mindre med det på hodet (og det er lov å kalle meg jålete :-) ).

 

Bose sier at fargen/modellen jeg sendte inn ikke lenger finnes i sortimentet, og det er fair enough.  Jeg har derfor tilbudt meg å betale et mellomlegg opp til QC35 som kommer i svart, men det er ikke "en opsjon de tilbyr i øyeblikket".

 

Hvor pirkete er det lov å være i saker som dette?  Magefølelsen sier at Bose er godt innafor med sitt erstatningsprodukt, men det kan jo hende noen har noen triks på lager til hvordan man kan påvirke dem.

post-65216-0-69389900-1487086579_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke husker feil så ble den svarte kun solgt som limited edition og kostet noe mer til tross for samme kvaliteter som ordinær qc25. Jeg ville altså ikke godtatt å fått en annen variant enn den jeg i utgangspunktet kjøpte på lik linje med at jeg ikke ville godtatt en rosa iphone i bytte med en sølvfarget. Du kan vel eventuelt heve kjøpet dersom det plager deg veldig?

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil så ble den svarte kun solgt som limited edition og kostet noe mer til tross for samme kvaliteter som ordinær qc25. Jeg ville altså ikke godtatt å fått en annen variant enn den jeg i utgangspunktet kjøpte på lik linje med at jeg ikke ville godtatt en rosa iphone i bytte med en sølvfarget. Du kan vel eventuelt heve kjøpet dersom det plager deg veldig?

 

Godt poeng. De har selv bekreftet at "triple black" var en limited edition, kan spille litt på det.

 

Det plager meg ikke veldig, og heving av kjøp er ikke aktuelt da jeg kjøpte produktet til kampanjepris godt under dagens bruktpris :-).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spørsmål til dere med Bose QC25 og QC35; vurderer å kjøpe til kona. QC25 har kabel med mikrofon? Hva med QC35 som i hovedtrekk skal brukes trådløst... har den også mikrofon? Tenker; kan de brukes til skype; eventuelt til å ta telefon på iphone? Hvordan gjøres det med mikrofondelen? Kunne ikke finne noe klart svar fra Bose sine nettsider.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...