Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir pirret av dette: Er jeg en drittsekk..syk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

( Jeg er TS) Hva er det som skal presiseres? Hva mener dere med det? "Lekevoldtekt"..?

Jeg prøvde å skrive så klart og presist som mulig i OP hvordan jeg har det, og det er det som er saken her. Så får du bare dømme meg for at jeg reagerer som jeg gjør, kan uansett ikke hjelpe for det. Det er jo det som er problemet mitt.
Og det er helt greit at du mener det er en dårlig side med meg, og at jeg er dårligere enn deg på grunn av det. Men hva skal jeg gjøre da?



Anonymous poster hash: fd663...484
Lenke til kommentar

Leker du dum? Det står voldtekt ikke voldtektslek

Det er også en fantasi, og fantasier om seksuell tvang er høyt på listen over de vanligste fantasiene vi har. Og ja, stort sett når folk fantaserer om seksuell tvang, så fantaserer de om faktisk tvang. Det betyr ikke at de faktisk har noe reelt ønske om å voldta/bli voldtatt, akkurat som folk som fantaserer om å være en hund sjelden har et reelt ønske om å bytte art.

 

Lekevoldtekt er ikke noe man fantaserer om. Lekevoldtekt er når man på en trygg og samtykkende måte lever ut voldtektsfantasier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 Det betyr ikke at de faktisk har noe reelt ønske om å voldta/bli voldtatt,

 (Jeg er TS) Jeg kan hvertfall klart si at jeg absolutt har hatt reelt ønske om å bli voldtatt på ordentlig av kvinner jo.  Alltid. Anonymous poster hash: fd663...484

Greit at DU ser på ordentlig voldtekt som noe "vakkert", men husk det er mange voldtekter som har endt brutalt. Det er ingen ordentlige voldtekter som er vakre, men frivillig sex mellom to mennesker kan være vakkert

 

Om du ØNSKER å bli voldtatt så er det vel ikke en egentlig voldtekt? Voldtekt er vel noe som skjer imot ens vilje, og da er det ikke lenger vakkert.

 

Jeg synest det er viktig å skille mellom fantasi og virkelighet her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

(Jeg er TS) Jeg kan hvertfall klart si at jeg absolutt har hatt reelt ønske om å bli voldtatt på ordentlig av kvinner jo.  Alltid.

Jeg vil tippe at hvis du faktisk ble voldtatt (altså tvunget til å utføre seksuelle handlinger av en person du ikke faktisk ønsker å ha sex med), så ville det ikke oppleves spesielt positivt. Det er mange ting man fantaserer om som viser seg å være ganske kjipt hvis det skjer i praksis.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Harregud. Her er det enkelte som nekter å forstå.

 

Det handler om TANKER.

Ikke VIRKELIGHET.

Hvis TS virkelig hadde snakket om noe han selv anså som forferdelig og uønsket så ville det ikke vært noe han anså som positivt og ønskelig!

 

Vi mennesker har en tendens til å romantisere ting. En ting som virker, tøft, stilig, deilig i tankene men som viser seg å ikke være det i virkeligheten. Vi VET det - det er derfor de fleste av oss oppegående mennesker IKKE utfører slike fantasier på EKTE.

 

Mafia konseptet er et eksempel på noe som er romantisert. Det er IKKE bra i virkeligheten.

 

Enkelte skulle ønske de levde i oldtiden.

Det er romantisert og om man dro dit så hadde man IKKE hatt det gøy.

 

 

Dere blander noe fælt. Hvis vi snakker om en seksuell handling man ØNSKER å utføre så kan man knapt kalle det voldtekt men om min samboer ønsker å bindes fast, gjøres hjelpeløs og brukes av meg er det da voldtekt?

 

Ja - i lovens forstand kan man dømmes for slikt men ER det voldtekt? Nei. Det var hennes fantasi som hun ønsker å leve ut.

 

Vi bør nok heller vri semantikken over til at TS er SUB og ønsker å bli dominert uten å kalle det voldtekt (siden enkelte later til å ha trøbbel med nyanser).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Harregud. Her er det enkelte som nekter å forstå.

Det handler om TANKER.

Ikke VIRKELIGHET.

Hvis TS virkelig hadde snakket om noe han selv anså som forferdelig og uønsket så ville det ikke vært noe han anså som positivt og ønskelig!

Vi mennesker har en tendens til å romantisere ting. En ting som virker, tøft, stilig, deilig i tankene men som viser seg å ikke være det i virkeligheten. Vi VET det - det er derfor de fleste av oss oppegående mennesker IKKE utfører slike fantasier på EKTE.

Mafia konseptet er et eksempel på noe som er romantisert. Det er IKKE bra i virkeligheten.

Enkelte skulle ønske de levde i oldtiden.

Det er romantisert og om man dro dit så hadde man IKKE hatt det gøy.

Dere blander noe fælt. Hvis vi snakker om en seksuell handling man ØNSKER å utføre så kan man knapt kalle det voldtekt men om min samboer ønsker å bindes fast, gjøres hjelpeløs og brukes av meg er det da voldtekt?

Ja - i lovens forstand kan man dømmes for slikt men ER det voldtekt? Nei. Det var hennes fantasi som hun ønsker å leve ut.

Vi bør nok heller vri semantikken over til at TS er SUB og ønsker å bli dominert uten å kalle det voldtekt (siden enkelte later til å ha trøbbel med nyanser).

TS skriver han ønsker å bli voldtatt, da er det ikke en voldtekt.

 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Voldtekt

 

Definisjon på voldtekt er: "Voldtekt er en forbrytelse og et seksuelt overgrep der noen blir PÅTVUNGET seksuell omgang"

 

Det handler heller ikke lenger om bare tanker når han konkret skriver at han ønsker å bli voldtatt.

Endret av zero dawn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Det betyr ikke at de faktisk har noe reelt ønske om å voldta/bli voldtatt,

 (Jeg er TS) Jeg kan hvertfall klart si at jeg absolutt har hatt reelt ønske om å bli voldtatt på ordentlig av kvinner jo.  Alltid. Anonymous poster hash: fd663...484

Ønsker du å bli voldtatt av hvilken som helst kvinne uansett utseende, renslighet, personlighet type kvinne osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

(siden enkelte later til å ha trøbbel med nyanser).

TS skriver han ønsker å bli voldtatt, da er det ikke en voldtekt.

 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Voldtekt

 

Definisjon på voldtekt er: "Voldtekt er en forbrytelse og et seksuelt overgrep der noen blir PÅTVUNGET seksuell omgang"

 

Det handler heller ikke lenger om bare tanker når han konkret skriver at han ønsker å bli voldtatt.

Ja.

M.a.o et paradoks :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ble en gang utsatt for det som kanskje ville blitt kalt en voldtekt av en 17 år gammel jente, jeg var 16.

Hun ville utføre oralsex på meg, noe jeg ikke ville og ba henne om å la være når hun begynte å kneppe opp buksen min. Jeg dyttet henne unna et par ganger, men til slutt så bare gav jeg opp. 

 

Jeg syns ikke det var noe spesielt fra eller til. Det som skjedde var nok akkurat det han tullingen i FrP spøkte med, jeg ble stiv av skrekk. 



Anonymous poster hash: 93672...078
Lenke til kommentar

Nei du er ikke ekkel, tanker og det man sier og gjør i virkeligheten er to ulike ting, så lenge man kontrollerer seg. Tankene dine går ikke ut over andre så lenge du har kritisk sans og det har du jo. Det at du analyserer tankene dine er et tegn på at du fungerer bra, så ta det med ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...