Gå til innhold

E-SPORT: Telenorligaen innfører EasyAntiCheat i 1. divisjon


Anbefalte innlegg

 

 

Dere admins kan jo ikke gi en spiller en BAN bare fordi han hadde et fishy wallbang klip. Det føles jo nesten ut som om adminsa ikke vet en drit om CS:GO. Flaut av telenorligaen og Demise.Det er ikke nok bevis iu det hele tatt får å banne Radifaction. Skulle man ha banna en annen spiller fks Flusha? Når han får et fishy klipp så skal man manually banne han? Fyfaen for et lavmål.

Er det et problem for deg at hackere blir bannet? Kanskje du hacker selv?

Han hacker jo faen ikke, det er det som er problemet

 

 

 

Han bruker en lignende hack som flusha :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenorligaen kan dra til pokker, dere utestenger spiller pga subjektive og til dels ekstremt grunne spekulasjoner om juks! Det er helt tullete.

 

Håper dere fatter hvor lite seriøst dere vil bli tatt i tiden fremover. Jeg er for EAC, men at dere nå framskynder dette grunnet dette såkalte "jukset" fremtoner bare usikkerheten deres rundt hele saken og selve bedømmelsen, klart og tydelig.

 

Tåpelig oppførsel man absolutt ikke hadde forventet på dette nivået, utrolig skuffende.

 

Savner vote/kick/ban for Leder utbytte...trengs tydeligvis.

Lenke til kommentar

Telenorligaen kan dra til pokker, dere utestenger spiller pga subjektive og til dels ekstremt grunne spekulasjoner om juks! Det er helt tullete.

 

Håper dere fatter hvor lite seriøst dere vil bli tatt i tiden fremover. Jeg er for EAC, men at dere nå framskynder dette grunnet dette såkalte "jukset" fremtoner bare usikkerheten deres rundt hele saken og selve bedømmelsen, klart og tydelig.

 

Tåpelig oppførsel man absolutt ikke hadde forventet på dette nivået, utrolig skuffende.

 

Savner vote/kick/ban for Leder utbytte...trengs tydeligvis.

Hvorfor skulle de ikke være usikre? Alle oppegående folk er usikre i kompliserte saker. AtW

Lenke til kommentar

Syntes uansett det er flott at juksing blir tatt på alvor. Jeg skal overlate til ekspertene å avgjøre i den spesifikke saken. Ser derimot at det er endel her som mener at siste utestengelse i telenorligaen er feil, og jeg lurer på hva som er "godt nok" for en slik avgjørelse.

 

 

"Faen" og "han cheater ikke" er nemlig ikke så vektige argumenter de heller.

Lenke til kommentar

Markedsledende AC er vel å smøre et ekstra lag med Brelett på skiva. Det er det beste alternativet for de som ikke har penger til noe annet. Har man en ISDN-linje og 20$ så er det en lett vei rundt den og.

 

Er det noe spesiell grunn til at ikke ligaens egne regler rundt cheateren er blitt fulgt? Hvorfor er det blitt dratt inn en drøss med elendige spillere for å gi sine råd & tips? Hent i det minste inn noen som er objektive i saken og som faktisk vet hva de prater om.

 

-=[CL_0wnF13Z74]=-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...