Gå til innhold

Kontor Laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo an på hvor stor skjerm du ønsker osv?

 

Jeg kjøpte denne rett før jul, har en rask SSD til OS/programmer og ting flyter godt. Følger også med 1 TB disk for data.

Lenovo IdeaPad 510 15.6" Full HD matt - 7.295

 

Den kommer med 2 kjerners CPU, skal holde greit til det du beskriver, er mye av det samme jeg driver med.

 

Ser noen kommenterer at batteriet er litt snaut på den, men jeg forbinder en kontor laptop med noe som stort sett står koblet til strøm, men som f.eks jeg tar med til møter og på reise osv. Jeg brukte den på batteri f.eks flere ganger da jeg var i Malaysia før jul, og den holdt i flere timer, nok til at jeg ikke syntes at det var noe problem.

Lenke til kommentar

Fordel også hvis det er ren installasjon av windows. Vil helst ikke ha bloatware på den.

 

Da må du nok gå for Multicom pcer uten OS, kjøpe Win10 selv, og så installere det selv. Ingen andre pcer kommer uten bloatware.

Eller så kan du gjøre som meg, bare hiv inn Win10 .iso fil (lastes ned gratis fra MS) og kjør en clean install, den blir da aktivert, kanskje må du legge inn noen drivere (men det må du jo ev. med Multicom også) og så har du en bloatfri pc.

Lenke til kommentar

 

i3 CPU er ikke den raskeste CPUen. Så ville vel kanskje sett på denne i stedet:

Multicom  Xishan N250BU 15.6" 5.436 eks mva

Full-HD Matt IPS, Intel Core i5-7200U, 8GB DDR4, 256GB SSD, Intel HD Graphics 620, USB-C, Uten operativsystem

 

Så kommer jo ca 1000 lappen i tillegg for Windows da. Så ja, blir fort over budsjett.

Kanskje i3 vil være beste valget.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...