Gå til innhold

Lavere upload på nye hastigheter fra Get 01mar2017 ?


Anbefalte innlegg

Observerer at Get igjen skal gi/tvinge på oss "bedre" hastigheter og pris fra 01mar2017:

 

post-85296-0-02982400-1485782388_thumb.gif

 

I mitt tilfelle går jeg fra M 75/15(+5) til M 80/10(+?). Så Get gir 5Mbps med den ene hånda, tar bort 5Mbps med den andre, og skal ha 30kr ekstra i måneden for det  :confused:

 

Jeg antar/håper at ekstra upload +5 går opp til +10 slik at jeg ender opp med totalt 20Mbps upload som før. Noen som kan finne noe info eller bekrefte dette ?

 

UPDATE (01feb2017): Som beskrevet i svar under. Get har nå endret tekst slik at upload forblir uendret fra 01mar2017.

Endret av sveinan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket nettopp med kundeservice hos Get. De vil ikke senke opplastingshastigheten, men beholde den på 15. På coax sa han også at det ville ta veldig lang tid før de tilbød raskere opplastingshastighet enn 15, med mindre man betalte ekstra. Uansett synes jeg det er en uforholdsmessig stor prisøkning i forhold til hastighet.

 

De vil nok endre det til riktig info ganskes snart.

Endret av Dreamfault
  • Liker 1
Lenke til kommentar
@Dreamfault: Takker for research. Og skal nok følge med. Skulle også ønske at Get kunne tilby mere enn 20Mbps upload (i praksis, med mindre XXL). CanalDigital gir jo 30Mbps upload default på 100Mbps coax abo'et sitt. Er ikke ofte jeg trenger mye upload, men er fint å ha i noen remote situasjoner via privat VPN. Er helt ok med 20Mbps (15+5), så lenge de ikke senker hastigheten.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...