Gå til innhold

Norske talenter


Anbefalte innlegg

Mange av disse deltagerne har enten :

 

1. Nettopp mistet en av sine nærmeste, og dedikerer derfor fremføringen for vedkommende.

2. Er eller har blitt mobbet og ønsker å vise "verden" hva som bor i'a.

3. Helt blottet for selvinnsikt og tror at hun/han virkelig er flink.

4. Gjør dette for sin syke mor/far/bror/søster.

 

Og dommerne løfter akkurat ikke kvaliteten heller. Kommer gjerne inn en vennegjeng som skal fremføre et middelmådig danse nummer hvor det hele bærer tydelig prek av helt basic ferdigheter, ikke ulik det du ser på revyer ellers over alt. Mia Gunnersen sitter å måper og syns det var helt heidundrende fantastisk. Hun har nesten ikke ord på hva hun akkurat var vitne til.

Eller deltageren som greier å gå bakvendt i en sirkel med en egg på hodet, mens Solveig Kloppen hikster og griner av glede fordi deltageren hadde ett år i forveien vært i en bilulykke og fått beskjed om at han aldri kunne gå igjen. Dette er jo rene gale Matihas uten like. Hva er greia med dette programmet!, jeg ønsker å se genuine talenter, ikke en eller annen bonde med blått hår som greier å kaste et melkespann. Og dette skal være finalistene! selve kremen gjennom nåløyet. HUFF!

Endret av Skribenten_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Dette er bare elendig. Alle slipper gjennom samme hvor dårlig det er. Dommerne er langt ute på viddene. Ikke et talent så langt. Gruppa med bare støv, skulle ikke gått videre, de viste ingen ting. Spent på hva som skjer videre. Så må vi se det dumme trynet til Kloppen. Hun bare driter seg ut. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-376f9

TV2 hadde vist maling som tørker, hvis titterne hadde ønsket det. Den eneste grunnen til at dette programmet blir vist, er at folk holder ut helt frem til reklamen.

Lenke til kommentar

Kloppen er både stygg og fullstendig talentløs. Her er det snakk om å være dum som et brød. Er ikke et talent til nå. 

 

Du syns dette er en helt ok måte omtale andre mennesker i det offentlige rom, eller? Klarer du ikke å holde deg for god til sånt så kan du egentlig bare krype tilbake til kommentarfeltet til Nettavisen.

 

For å svare på trådens opprinnelige tema; Jeg er ganske enig, men dette er noe som er felles for alle sånne talentkonkurranser på TV, og det er ikke bare i Norge. Forskjellen er at nivået i Norge jevnt over ligger noe lavere enn i f.eks. America's Got Talent.

Lenke til kommentar

 

Kloppen er både stygg og fullstendig talentløs. Her er det snakk om å være dum som et brød. Er ikke et talent til nå. 

 

Du syns dette er en helt ok måte omtale andre mennesker i det offentlige rom, eller? Klarer du ikke å holde deg for god til sånt så kan du egentlig bare krype tilbake til kommentarfeltet til Nettavisen.

 

For å svare på trådens opprinnelige tema; Jeg er ganske enig, men dette er noe som er felles for alle sånne talentkonkurranser på TV, og det er ikke bare i Norge. Forskjellen er at nivået i Norge jevnt over ligger noe lavere enn i f.eks. America's Got Talent.

 

Tåler dere ikke såpass? Det er min mening, og det står jeg for. Det har vært styggere kommentarer her inne. Ikke noe å hause seg opp for. Talentene er fullstendig talentløs. Det er verre en å se maling tørke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...