airguard Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 noen som har brukt dette sammen og hva trengs isåfall ? det jeg lurer på er hva slags utstyr trenger jeg til mobilen og PC-en ? En anned ting er trådløst nettverk med min stajonere noen som har noen erfaringer der, helst ikke alt for dyrt. airgaurd
Miniguru Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Quote: airguard skrev (2002-02-27 19:20):noen som har brukt dette sammen og hva trengs isåfall ?det jeg lurer på er hva slags utstyr trenger jeg til mobilen og PC-en ?En anned ting er trådløst nettverk med min stajonere noen som har noen erfaringer der, helst ikke alt for dyrt.airgaurd Hei Fikk min 6310 i går. innstallerte modemdriverene som fulgte med , samt Nokia pcsuite 4.5 som også fulgte med. Dermed var alt klart til å kommunisere via infrarødt.
airguard Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Skrevet 27. februar 2002 suverent da trenger jeg altså kun programvaren for og fikse dette : airguard
No|zy Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Hei. Jeg har en Nokia 8310 og en dell 4100. Bare aktiverte ir-porten på begge jeg,så var alt klart til å brukes med logomanager. :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå