Gå til innhold

Dvd problem


Morgan

Anbefalte innlegg

Når jeg ser på dvd filmer så hakker filmen både på skjerm og tv.Jeg har prøvd å skru på dma til dvd spilleren men det hjelper ikke,er det noen andre innstillinger f.eks i bios som kan være årsaken til at det hakker eller er det skjermkortet?

 

Jeg har en Amd xp1700

Msi k7t pro2-ru

256mb ddr ram

Wd 80gig harddisk

Pioneer 106s dvd spiller

Elsa 511 tv-out,gforce2,64mb 400mx

Powerdvd xp4delux

Win98se

 

Takker for all hjelp jeg kan få

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sjekket dvd platen og det finnes ikke en ripe i den,dvd platen fungerer perfekt i en annen spiller,har desuten lastet ned de siste driverne til via 4in1,og sjermkortet.

Jeg bare lurer på om det er noen innstillinger i bios eller på skjermkortet eller win98se som er feil.

Det kan jo være at skjermkortet er for dårlig til dvd avspilling.Når bevegelsene er sakte hakker det ikke,men når det er raske bevegelser hakker det.

Kanskje det blir bedre hvis jeg bytter til et Ati raedeon 7500 skjermkort eller bytter til Windvd software?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 04:20, Morgan skrev:


Kanskje det blir bedre hvis jeg bytter til et Ati raedeon 7500 skjermkort eller bytter til Windvd software?



 

Jeg ser ingen grunn til at ett mx400 kort er for dårlig til dvd av spilling..

Men som sagt prøv dvd spillern i en annen maskin, det kan være spiller, det kan være noen i maskinen din. Prøv så mange muligheter du kan før du kjøper nye ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...