Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Mappe er plutselig borte etter Bluescreen (Win8/10)


Anbefalte innlegg

En kollega av meg fikk BS med code 0xc0000098.

På HDD så hadde han noen mapper som han trengte så disk ble satt i dockingstasjon flyttet over til en annen pc. Etter å fulgt en guide med å bruke installasjons-cd så fikk vi igang maskinen hans igjen så skulle vi bare flytte filene tilbake igjen men da skar alt seg igjen.

 

3 av 4 mapper kom tilbake men ikke den siste. Nå ligger det  hverken på maskinen hans eller den vi flyttet over til.

Noe tips om hva vi skal prøve? Noe gjennopprettingsprogrammer som kan brukes og søke etter mappen eller noe annet. Recoveryprogrammer som funker er vel dyre også så spørsmålet er om det er verdt det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Recuva & Disk Drill er begge gratis. 

 

Skader jo ikke å prøve, men ville sikret de 3 mappene du allerede har før du hopper å prøve dette. :)

Prøver det.

Nå var det visst ikke verdens mest viktige mappe men hvis jeg/ vi finner den igjen så sparer det kollegaen min for mye jobb

Lenke til kommentar

 

Recuva & Disk Drill er begge gratis. 

 

Skader jo ikke å prøve, men ville sikret de 3 mappene du allerede har før du hopper å prøve dette. :)

Prøver det.

Nå var det visst ikke verdens mest viktige mappe men hvis jeg/ vi finner den igjen så sparer det kollegaen min for mye jobb

 

 

Flotte greier. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...