Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen er langt treigare etter overklokking. Kan ikkje spela spel.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Usikker på om dette er rett plass, overklokking-underdelen i forumet er ganske dødt. 

 

 

Eg overklokka min i5 2500k, med Noctua kjøler. Etter oppskrift her, 4,5ghz.

https://hardforum.com/threads/gigabyte-z68xp-ud3p-overclocking.1651697/

 

Har same CPU, og same hovudkort.

 

 

Når alt er uklokka, så spelar eg fint wow i 120fps. (har 144hz skjerm, så prøvar å tyna ut alt av cpu heller enn å kjøpa ny)

 

Men no gir den 20-30 fps i wow og overwatch. 

 

CPUen i HWMonitor visar at den er på 4,5ghz. Og eg forstår ikkje kva som kan vere problemet. 

Internett seier at 4,5ghz skal vere uproblematisk på den CPUen.

 

Har Noctua-kjøler, og temperaturen går opp til ca 57-60 grader.

 

Eg har googla meg til dei aller fleste problema eg har støtt på, men her finner eg ingenting som gir meg noko peikepinn på korfor. 

 

Har Armor gtx 1080 også.

 

Er det for lite straum på PCen? (PSU 550)

 

Kan det vere for lite, eller for mykje volt på CPUen?

 

Kan det vera drivarar på PCen?

 

Håpar nokon har nokre gode forslag å testa ut. Dette er uleveleg. :)

 

Min hardware:

 

16gb ram
2x      Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Kit w/2x 4GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V, Vengeance Heatspreader, 240
 
grafikkort
MSI GeForce GTX 1080 Armor OC

Hovudkort:
400 645915 Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Socket-1155 ATX, Z68, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, CFX&SLI, 6Gb/s,FW,USB3.0, VGA,DVI,HDMI,DP

Prosessor:
Intel® Core i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed w/fan

 

SSD Harddisk:
Samsung 850 EVO 250GB SSD 540/520 MB/s R/W
700 648573 Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" SATA 6Gb/s (SATA3.0) 520MB/320MB/s read/write, Desktop Kit
 
Straumforsyning:
XFX ProSeries Core Edition 550W PSU ATX 12V V2.31, 80 Plus Bronze, Standard, 1x 6pin PCIe, 1x 6+2pin PCIe, 6x SATA
 
Mitt kabinett er:
Cooler Master CM 690 II Lite Midi Tower
 
Skjerm
Asus 27" LED G-Sync Rog Swift PG279Q
Endret av CasualVims
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser helt rikitg ut det der. Rart du skulle slite i spill da egentlig, har du lagt inn de originale chipset-driverne (altså, ikke de som Windows legger inn for deg)? Sånt pleier å løse mye kluss også

EDIT: Link til downloads til kortet ditt, inställer disse om du ikke har gjort det før, jeg har som sagt hatt mye rør med maskinene mine om jeg ikke har disse
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3853#dl

 

Om dette løser det eller ikke, veit jeg ikke - men det er en start i alle fall :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Eg trur kanskje det kan ha vore ein medvirkande faktor. Eg måtte dobbelsjekka om eg hadde Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 v1.0 eller v1.3

 

Eg har visst V1.0, men trudde eg hadde v1.3 tidlegare. Har erstatta drivarane eg hadde med dei du linka til no.

 

Dessverre fortsatt 21fps i wow. Så kanskje det er meir i spel her.

 

Har no tatt å resatt CMOS på hovudkortet, så den er tilbake på stock. Uten at det hjalp heller.

 

Finnes det noko vis å sjå om den faktisk brukar skjermkortet? Kan det vera noko der?

 

edit: Sjå dette klippet. Er det kanskje grafikkortet som sliter? Kva kan vere grunnen til det isåfall? Har ikkje overklokka det.

https://1drv.ms/v/s!AiSx9t_aurjQjcZHQ0Dz5ewtTFellw

 

Edit 2: Eg køyrde stress test av skjermkortet med furmark. Då blåste viftene. (det gjer dei i Afterburner også). Og testen gav ingen indikasjon på at gpu ikkje er 'aktivert'.

Endret av CasualVims
Lenke til kommentar

GPU Viftene vil ikkje blåse med mindre skjermkortet er varmt nok, er nytt med GTX 10xx serien.

 

Sjekk i Bios om det er noen setting der som nevner det integrerte skjermkortet i CPU-en.

Deaktiver det, evt. velg PCI-E som "hoved" Grafikkort.

 

(Stress tester kan stresse GPU i PCI-E, sjølv om Bios seie at CPU GFX er "main")

 

maks CPU Volt når over 1.425 (1.428) , bør få denne vesentlig lavere.

 

Her er mange gode overclockere som kan hjelpe også: http://www.overclock.net/f/5/intel-cpus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...