Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Jeg har laget det selv :p Jeg kommer kanskje til å legge det ut her. Er litt redd for at det kommer til å se crap ut på andres maskiner fordi det er laget for 12800 x 800 oppløsning.
Laptopen min trenger litt pyntings. *hint, hint*
Råd og vink? Eventuelt noen guider om hvordan LS fungerer i sin helhet?
Du bruker nyeste LOSI-installeren og noenlunde nye themes?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jammenmeg og. :) Skal se hvordan det funker med Marina, så kanskje jeg bytter over. Tusen takk! :)

 

Får slenge med en "liten" screenshot da.

 

VS: Marina Compact Black

Dock: ObjectDock

Applauncher: Launchy 2.0

 

Trengs mer arbeid, burde ha en media player som kan skinnes til å se noenlunde lik ut som resten av arbeidsområdet, samt en bedre IM-klient. Samt at jeg trenger en ny klokkeløsning. Har altså litt å gjøre. :p

post-93260-1206878960_thumb.jpg

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Media: Foobar eller Winamp

IM: Miranda IM

Klokke: Samurize

 

Hvordan er Winamp sin Library-funksjon da? Husker Winamp som en liste med 300 sanger jeg lastet ned via P2P back in the days. :p

 

Har Miranda tabs? Kan den lett skinnes?

 

Samurize må jeg installere igjen da... *sukk* :p

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Hvordan er Winamp sin Library-funksjon da? Husker Winamp som en liste med 300 sanger jeg lastet ned via P2P back in the days. :p
Fin den, ikke at jeg gidder bruke den. Legger like greit inn alle 25.000+ i en playlist og slenger på shuffle :p
Har Miranda tabs?
Med pluginen TabSRMM ja.
Kan den lett skinnes?
Med clist_modern og ieview ja. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned Winamp nå, skal importere all musikken og se hvordan det funker for meg å bruke det. :)

 

Forøvrig er addons-serveren til Miranda nede, så det er uaktuelt å bruke den enda.

 

EDIT: Snublet akkurat over et VS laget av samme fyren som laget Marina VS.

 

Glitch

 

Mulig at jeg er alene om dette, men jeg synes det så særdeles pent og gjennomført ut.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Hei igjen!

 

Innstallerte akkurat Vista Transformation Pack 8.0.1 på en maskin i huset. (Ikke den jeg innstallerte UXTheme patchen på.)

Problemet er det at jeg klarte å inntstallere pakken inn i OS`et. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre om jeg vil fjerne det igjen en gang. Ligger nemlig ikke under "Legg til eller fjern programer."

 

Har ingen direkte problemer med det enda, maskinen kjører fint og alt virker som det skal. Vista designet er også på plass. Men hva gjør jeg når XP SP3 kommer f.eks?

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...