Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du må nok sette notepad til å åpne .rc filtypen.

Hvis du har installert LS med profiler så ligge filen i C:\LiteStep\Profiles\*USERNAME*\personal\popup.rc

takk, fant ut av det i går kveld :p

Har installert RocketDock, er fornøyd med den. Men trenger en bra task modul, som popper opp når jeg holder musen over den.

Edit: skrev systray, men tenkte på task(som viser aktive programmer)

Endret av Bjohansen
Skrevet

Har allerede denne UXTheme patchen innstallert, er det trygt å legge inn dette temaet da? Er jo utrolig lekkert! :love: Men er redd for å ødelegge noe. Er bare å legge det inn i theme mappen der de andre temaene ligger og velge det på vanlig måte når du trykker "Properties" på skrivebordet?

Skrevet

Merkelig at noen faktisk vil ha et theme som ligner på Vistas standardtheme, mens jeg har slitt med å få patchet UXtheme.dll for å bli kvitt det.

Skrevet (endret)

Jo, si det..

Jeg synes hvertfall det temaet jeg linket til der er utrolig fint. Så om noen hadde giddet å svare seriøst hadde det vært veldig fint :)

Endret av LucarioX
Skrevet

Ingen fare for virus eller annet tullball, installer i vei. Tror nok ikke du finner noe virus på DevArt med det første :p.

Skrevet (endret)

jH-: Det hørtes bra ut :) Men er litt redd for å ødelegge maskinen på en annen måte. Vil helst slippe å skade noen Windows filer. Er også redd for at jeg ikke skal få skiftet tilbake til standard XP themet igjen, er det mulig? :p

Endret av LucarioX
Skrevet

Du skader ingen systemfiler, du legger bare til noen nye (som teknisk sett ikke er systemfiler).

Og du kan også skifte tilbake til standard theme når som helst.

Skrevet

Ok. Er ganske n00b i dette. Eneste themene jeg har brukt er vel Microsofts Zune theme og denne royale greia. Regner med at jeg innstallerer dette paa samme måte som de?

Skrevet

Skulle jeg tro. Du bare slenger innholdet av .rar-en inn i Windows\Resources\Themes, så dukker det opp i listen over tema. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...