Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tordenflesk, lett måte å få på skrivebordet hvor mye av CUPen brukes og hardiskene sin gjenstående plass?

Hehe, jeg maser litt.

EDIT: Fjernet noe

Endret av E22o
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tordenflesk, lett måte å få på skrivebordet hvor mye av CUPen brukes og hardiskene sin gjenstående plass?  Og, sånn ellers da? Godkjent til å være første gang?

Hehe, jeg maser litt.

8935332[/snapback]

Yahoo! Widgets

Skrevet

I Samurize, kan man få det sånn lett da uten å gjøre noe? Bare laste ned på en måte?

Se side 116(trur jeg), da er det sånn en sak.

Skrevet
I Samurize, kan man få det sånn lett da uten å gjøre noe? Bare laste ned på en måte?

Se side 116(trur jeg), da er det sånn en sak.

8936412[/snapback]

Du får det ikke enklere med Yahoo-greia.

Skrevet
Jeg har et lite enkelt spørsmål. Jeg er ikke ute etter og skinne windows. Men jeg vil flytte Start knappen nede til venstre. Jeg har nå to kolonner som på bildet. Startknappen skal ett hakk ned slik jeg er vant med. Lar dette seg gjøre bare med registerendringer eller andre enkle operasjoner?

8930165[/snapback]

høyreklikk på linjen, så etterfulgt av lås oppgavelinjen, sånn, nå bare drar du hele greia ned. når du er ferdig,,, høyreklikk på den og lås

8933416[/snapback]

Nei. Skal ha to kolonner men jeg ville flytte start knappen ned i hjørnet slik at åpenrommet er oppe om du skjønner :)

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Han mener sikkert at du kan ha kun en kolonne på startlinja, og bruke det programmeet til å lage enda en. Eller noe sånt...

Skrevet (endret)

Lenge siden jeg har posta et bilde av desktopen min nå.. det her er bare noe jeg røska sammen akkurat nå, skal lage et bedre senere. Jeg vet at ikke alle fonter og farger ikke helt matcher.

Endret av Tho-mas
Skrevet
Han mener sikkert at du kan ha kun en kolonne på startlinja, og bruke det programmeet til å lage enda en. Eller noe sånt...

8942889[/snapback]

Yes! Det er det jeg mener! Dra ned den orginale verktøylinje til èn linje.

Så legger du til en ekstra linje med UltraMon :thumbup:

Skrevet (endret)

Nice Tordenflesk, det eneste jeg ikke likte var docken. Forandre på det å last det opp på custo :thumbup: .. hvilket vs er det du har modda?

Endret av Tho-mas
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet (endret)

Pent Lyngrisen :tease:

I know your MSN name :ph34r:

Thomas, det er standard Lucid 2.0

Er heller ingen dock, kun tre iconer.

Endret av Slettet-yzDjfSSl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...