Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha instalert sp2 på nytt er jeg fortsatt ikke helt kvitt mac pakcen..

My computer heter fortsatt finder osv...

FRARÅDES!! ikke instaler den..

Beklager at det ble problemer med den. Men den er bare i beta statdiet ennå. Skulle kanskje ha sagt det litt tydligere. Håper du får orden på tingene. En reinstallering burde fikse det meste vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Etter å ha instalert sp2 på nytt er jeg fortsatt ikke helt kvitt mac pakcen..

My computer heter fortsatt finder osv...

FRARÅDES!! ikke instaler den..

Beklager at det ble problemer med den. Men den er bare i beta statdiet ennå. Skulle kanskje ha sagt det litt tydligere. Håper du får orden på tingene. En reinstallering burde fikse det meste vil jeg tro.

gjør absolutt ingen ting. :) . Denne pcen blir server så fort som mulig. DVS. når jeg får somla meg sammen å kjøpt en ny pc.. Da skal denne formateres og renskes..

 

Windows er faktisk buggy, etter sp2 reinstal. jeg sa det kjanske..

Lenke til kommentar
KAn noen være så grei å forklare meg hvordan jeg legger til flere kanaler i tv guiden? Skulle gjerne hatt med c+ og noen andre kanaler, så en liten forklaring hadde hvert fint.

Det er lettere sagt enn gjort. Hvertfall å bruke det samme scriptet. Har kikket litt rundt inni der, og blir helt ør i hodet bare av å kikke på koden.

 

Hvis du kikker på download-seksjonen til Samurize skal det være flere tv-kanaler der, men det er ikke særlig mange norske der :no:

Da har jeg fått lagt til alle c+ kanalene, mtv, tv2 ekstra og svensk tv4.

Lenke til kommentar

ooh~

ser at mange her har småe ikoner uten tekst liggende på desktopen,sletter dere bare tesksten eller?eller et program?fordi da jeg prøvde det så skjedde det mye mongo ting med maskina,overalt der det var en snarvei til min datamaskin(f.eks. når man skal åpne eller lagre filer),så sto det ikke min datamskin ved siden av,det var borte :ohmy:

 

 

lengter desperat etter nye programmer å leke med *lete litt rundt med google*

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Jeg tror det heter Object Dock.

edit: var det sånne du mente?

nope.

 

se på lautsprecher sin desktop.

har du objektdock/yzdock med 100% gjennomsiktighet elelr?

Nei jeg har gjort som du beskriver. Jeg kjenner igjen ikonene uansett.

ok

 

prøvde det en gang,men alt ble så mongo.

Jeg renamer ikonene til et usynlig tegn :p

 

---> <---

 

For å ikke rename selve min datamaskin men bare ikonet, så lager jeg snarvei av min datamaskin, mine dokumenter og papirkurv, så bruker jeg TweakUI for å gjemme "original ikonene" og renamer snarveiene. (og fjerner "snarvei tags")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...