Gå til innhold

Bør jeg kjøpe Nokia 6600?


Positive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv:

 

Jeg mener, for mange er en mobil en to-tre års investering. Da har du råd til å betaler 4-5 lapper, høh? En mobil som er (delvis) liten og veldig funksjonell er det man trenger, eller hur? Det som er 6600 store argument, er Symbian OS. Er du datakyndig, lyst på en ny mobil, kresen og har noen lapper til overs, så kan man ikke komme utenom 6600. Den har alt!

 

Lykke til med valget, men spør du meg (som aldri har vært en Nokia tilhenger før nå), så anbefaler jeg Nokia 6600 - på det sterkeste.

 

Det negative er at man ikke kan filme mer enn 10 sek. med lyd. Men, som man kunne på 3650, så kommer det programmer for det også, tenker jeg. Det har allerede kommet ut et program som lar deg filme så lenge minnekortet/telefonen har plass. Bare vent!

 

Og er den verd pengene? Ja, jøss!

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
:thumbup: Jeg har hatt min Nokia 6600 i en uke nå og er blitt mer og mer fornøyd.Skjermen er stor og meget bra.Den tar bra biler.Batterikapasiteten er brukbat tatt i betraktning av stor skjerm som skal drives.Er enkel å benytte ,De fleste valg kan gjøres med den lille joystikken som er passe hard og presis.Anbefaler telefonen.
Lenke til kommentar

6600 er en knall telefon!! Men hvis du ikke vil bruke SÅ mye penger på en mobil, kan du jo kjøpe 3650/3660 isteden... det er veldig like telefoner invendig bortsett fra noen små oppgraderinger her og der og størelsen og design er jo HELT forskjellig...

 

Men jeg anbefaler 3650 også sterkt, hvis du liker designet og størelsen ikke er noe problem! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor maser alle om batterikapasiteten? Husk at en telefon som 6600 tar mye strøm pga skjerm osv osv. Min holder i 3 dager, og det er jeg godt fornøyd med. Ikke forvent at en telefon som 6600 skal holde i 10 dager. Husk at den har TFT skjerm, bluetooth, gprs, kamera, som krever sin del av batteriet.

Og smoker2, når din 6600 holder i 6 dager så er det hvertfall ingen grunn til å si at det negative er batteriet. Du burde være GODT fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...