DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Har hørt at det skal gå sakte på førsten, men nå har det stått på en time og den laster ned på 3kb/sek, og det er veldig treigt.. Noen som vet hvorfor??
Serqevx Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Fordi noen må uploade også... og folk har vanligvis DSL, dvs de laster ned fortere enn de laster opp.
Lch Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Har du brannvegg og/eller router med NAT eller lignende må du åpne opp portene. Bruk Shadows, og se på lysfargen, grønn = bra, gul = ikke bra. http://bt.degreez.net
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 bittorent er no drit.. skal man ha noe er det Direct Connect\DC++ man skal bruke...
Lch Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Hvis du synes det er 'noe drit', hvorfor gidder du i det hele tatt å poste i denne tråden? Dust.
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Forfatter Skrevet 30. november 2003 Helt enig, dessuten er det ikke noe dritt.. Bruker vanlig Bittorent, også holder jeg på å laste ned.. Men får laste ned Shadow klienten Så jeg skal fjerne firewall ??
Lch Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Trenger vel ikke fjerne den. Men du må passe på at klienten får operere uhindret (dvs. grønt lys i Shadows). Sammenlign gjerne med active vs passive modus i DC (ikke helt det samme, men).
Blib Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Det er mest sannsynligvis at de du laster ned fr ahar dårlig upload. Sjekk hvor mange peers du er tilkoblet. Er det bare 1 kan det ha noe å si Men for å være på den sikre siden kan du åpne port 6881-6889 i routeren eller firewallen din
Uxzuigal Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 bittorent er no drit.. skal man ha noe er det Direct Connect\DC++ man skal bruke... Det er noe av det dumeste jeg har hørt på dette forumet, men skal ikek gå nærmere inn på det. Om du ikke har noe givende og skrive , trenger du heller ikke og poste i denne tråden.
Lch Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Hvor stor del av svermen du kan koble deg til er avhengig av brannvegg & router-innstillinger, forresten. Ellers har Blib et veldig godt poeng.
Musty Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 du er avhengig av at andre laster/deler samme filen, så "gamle" torrents vil gjerne ikke være så god speed på. Men nye, populære ting går som oftest fort...
Ullsokk Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Last ned Azureus klienten! Utrolig bra klient.. Hadde max fart ned på linja mi, så vil ikke si torrents går så seint
Skreeth Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Last ned Azureus klienten! Utrolig bra klient.. Hadde max fart ned på linja mi, så vil ikke si torrents går så seint Holder med karen her jah.. Azureus rocker mycket bra
SineTwo Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg har lagt merke til at bittorrent fucker opp helt nå for tida. 2 uker siden har alle torrent filene (uansett hvor mange peers osv) vært helt på trynet (da jeg ellers før den tiden hadde sinnsykt bra fart). Fått liksom 0 peers og 0 seeds i mange minutter, da jeg tilslutt connecter til kanskje 1 peer. Tenker meg kanskje uni'et har blokka portene til bittorrent nå, men en venn av meg sliter med det samme Finnes det noen enkel måte på å sjekke om det er meg eller torrent filene? (De jeg har prøvd har hatt flere hundre downloads og seeds, så er det meg?) Thanks SineTwo Merka nå at jeg fikk GUL med Shadows Vil det si at UNIet har blokka torrent portene nå plutselig? Endret 30. november 2003 av SineTwo
DaRe_deVIl Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Har lasta ned Shadow clienten og ser at total speed er over 200 kb/s mens den bare laster ned på 4-5 kb/s Den lyser grønt også, hva er problemet?? PS : På en av dem er den oppe i 40.. Noen som vet hvorfor??
Blib Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Hvis den er grønn men hastigheten er lav er det akkurat samme grunn som du får lav hastighet i DC, Kazaa og alle andre p2p-programmer. Fordi dem du laster ned fra ikke har rask nok linje. Men bare hold deg på så kanskje hastigheten stiger
f.HiTmAn Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 bittorent er no drit.. skal man ha noe er det Direct Connect\DC++ man skal bruke... så sant så sant
tacomodo Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Må bare innfinne dere i at ting kanskje må stå på et par dager. Rett som det er så må ting jeg henter stå på nærmere en ukes tid. Har 1 Mbit linje
Blib Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Tror aldri jeg har hatt en BT-download som har tatt mer enn 2 dager. Tror kanskje de jeg har på nå bli mine første tho. 4GB-filer
Anbefalte innlegg