Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor er bittorent så mega treigt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, dessuten er det ikke noe dritt.. Bruker vanlig Bittorent, også holder jeg på å laste ned.. Men får laste ned Shadow klienten :)

Så jeg skal fjerne firewall ??

Skrevet

Trenger vel ikke fjerne den. Men du må passe på at klienten får operere uhindret (dvs. grønt lys i Shadows). Sammenlign gjerne med active vs passive modus i DC (ikke helt det samme, men).

Skrevet

Det er mest sannsynligvis at de du laster ned fr ahar dårlig upload. Sjekk hvor mange peers du er tilkoblet. Er det bare 1 kan det ha noe å si :)

Men for å være på den sikre siden kan du åpne port 6881-6889 i routeren eller firewallen din :)

Skrevet
bittorent er no drit.. skal man ha noe er det Direct Connect\DC++ man skal bruke... :D

Det er noe av det dumeste jeg har hørt på dette forumet,

men skal ikek gå nærmere inn på det.

Om du ikke har noe givende og skrive , trenger du heller ikke og poste

i denne tråden.

Skrevet

Hvor stor del av svermen du kan koble deg til er avhengig av brannvegg & router-innstillinger, forresten. Ellers har Blib et veldig godt poeng. :)

Skrevet

du er avhengig av at andre laster/deler samme filen, så "gamle" torrents vil gjerne ikke være så god speed på.

Men nye, populære ting går som oftest fort...

Skrevet
Last ned Azureus klienten! Utrolig bra klient..

Hadde max fart ned på linja mi, så vil ikke si torrents går så seint :p

Holder med karen her jah.. Azureus rocker mycket bra :thumbs:

Skrevet (endret)

Jeg har lagt merke til at bittorrent fucker opp helt nå for tida. 2 uker siden har alle torrent filene (uansett hvor mange peers osv) vært helt på trynet (da jeg ellers før den tiden hadde sinnsykt bra fart). Fått liksom 0 peers og 0 seeds i mange minutter, da jeg tilslutt connecter til kanskje 1 peer.

Tenker meg kanskje uni'et har blokka portene til bittorrent nå, men en venn av meg sliter med det samme :(

Finnes det noen enkel måte på å sjekke om det er meg eller torrent filene? (De jeg har prøvd har hatt flere hundre downloads og seeds, så er det meg?)

Thanks

SineTwo

Merka nå at jeg fikk GUL med Shadows :cry:

Vil det si at UNIet har blokka torrent portene nå plutselig? :scared:

Endret av SineTwo
Skrevet

Har lasta ned Shadow clienten og ser at total speed er over 200 kb/s mens den bare laster ned på 4-5 kb/s

Den lyser grønt også, hva er problemet??

PS : På en av dem er den oppe i 40.. Noen som vet hvorfor??

Skrevet

Hvis den er grønn men hastigheten er lav er det akkurat samme grunn som du får lav hastighet i DC, Kazaa og alle andre p2p-programmer. Fordi dem du laster ned fra ikke har rask nok linje.

Men bare hold deg på så kanskje hastigheten stiger :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...