Gå til innhold

The biggest, the best..

OKKOKK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her driver dere å diskuterer i årevis om nye og gode grafikkort! :wallbash: Av og til oppstår det også krangler om hva som er det beste kortet av dem alle.. :D Men si meg en ting: Hva er det ultimate skjermkort uten å tenke på pris og no matter what size? Få det ut nå! :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel kanskje være Hercules radeon 9800xt, har ikke sett noen benchmarker ennå, men tidligere korta er kjent for veldig brae kjøling.

Skrevet
Ok, her driver dere å diskuterer i årevis om nye og gode grafikkort! :wallbash: Av og til oppstår det også krangler om hva som er det beste kortet av dem alle.. :D Men si meg en ting: Hva er det ultimate skjermkort uten å tenke på pris og no matter what size? Få det ut nå! :thumbs:

Har sett en Test Av Sapphire Raedon 9800XT, den slo alle korta som var med i testen!

Der var Raedon 9800 pro

Der Var raedon 9600xt

Og et geforce kort.

Tror raedon 9800 pro Får rundt 5.500 poeng i 3D mark 03, med vanlig data(xp2500.512mb ram og alt der,

og mener at Raedon 9800XT 256mb fikk Over 6000Poeng med noe Dårligere Oppsett!

RAEDON 9800XT !!!!!!!!!!!

Skrevet

Hmm...Verden er rar! :devil: Se først på prisen på denne Wildcat'en, så ser dere på prisen på denne Radeon'en :thumbs: Ser dere ikke at Wilcat'en er myyye dyrere en radeonen og at den ser myyye bedre ut? :angry: Gi meg en forklaring... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...