Leif Olsson Skrevet 11. desember 2016 Skrevet 11. desember 2016 Helsingborg....fin by.....men er Norge så Bergen Fint utsikts bilde øver denne by? M v h Leif 1
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2016 Skrevet 11. desember 2016 Flott utsiktsbilde over Bergen . Pent innrammet med den hvilende turgåeren . Flott komposisjon , fin fargepalett og lys . Skulle legge ut bilde men til tross for at jeg er logget på kommer det opp en melding om at jeg må være pålogget for å legge ut bilder . Det er ikke første gang dette skjer og det er j...lig .irriterende . Mvh Alec
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 Flott utsiktsbilde over Bergen . Pent innrammet med den hvilende turgåeren . Flott komposisjon , fin fargepalett og lys . Skulle legge ut bilde men til tross for at jeg er logget på kommer det opp en melding om at jeg må være pålogget for å legge ut bilder . Det er ikke første gang dette skjer og det er j...lig .irriterende . Mvh Alec Hei Alec! Takk forkommentar Dette problemet skjer stadig vekk med meg også. Det som kanskje kan hjelpe er å lukke ned alle fanene og starte på nytt.
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 Helsingborg....fin by.....men er Norge så Bergen Fint utsikts bilde øver denne by? M v h Leif Hei Leif! Javisst er det Bergen.
Leif Olsson Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Helsingborg....fin by.....men er Norge så Bergen Fint utsikts bilde øver denne by? M v h Leif Hei Leif! Javisst er det Bergen. Børgen En grå og trist dag på Andøya, flere plus og nå mere vatten enn snø M v h Leif
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Ser ut til at du traff på akkurat den dagen det ikke regnet i 2016? Flott utsnitt og komp. Kanskje kunne kvasten oppe til venstre vært klonet bort? Men når det er sagt så vet jeg jo at det er ikke alltid like lett å finne riktig hardhet/mjukhet på kloner så det ikke synes på rein blå himmel. Roar
Anbefalte innlegg