Gå til innhold

Tips til ny jobbsekk


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å kjøpe meg en sekk som skal brukes på jobb. Den må ha plass til en laptop med kabler, to matbokser, en drikkeflaske og en termos. I tillegg må den ha plass til to-fem bøker og ca 20-50 kladdebøker.

Er lærer og trenger en rimelig stor sekk som dere skjønner. Er ikke alltid alt dette er med, men ønsker muligheten, slikbat jeg kan ta med meg rettingen hjem osv.

 

Ønsker at den skal være så billig som mulig, og er ikke så interessert i hvordan den ser ut, kan også være skulderveske om det er billigere/fyller flere krav.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med sekkene som blir utdelt på vgs? Den er fra targus og fungerer veldig bra for meg.

Jeg går selv på media og må drasse på kamera, laptop, bøker osv, og har aldri hatt problem med plassen.

 

Tror den selges på komplett.no under pc sekker/tilbehør eller noe sånt.

 

Vet ikke hva den koster, men siden vi får den gratis på skolen kan den vel ikke være alt for dyr :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville kjøpt meg en god ryggsekk som hadde dekket daglig behov; PC, matpakke, termos og fagbøker osv., og med vilje kjøpt en som hadde passet perfekt til dette. 

 

For de 20-50 kladdebøkene hadde jeg kjøpt en egen bag/veske til å ha dem i, de dagene du trenger det. En tote-bag er nok helt prima, f.eks. noe lignende denne fra Filson (som mulig er priset litt høyt). 

 

Fås med og uten glidelås. Vet at Fjellräven også har noen lignende, som muligens er mer sympatisk priset.

 

fl261web2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...