Gå til innhold

Nordlandsmiljø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig der, Aker brygge kan ikke måle seg med slike plasser :) Når sant skal sies, kunne det være litt mye turister i Reine, men uansett en spesiell plass.

Hilsen Rune

• Liker 1
Skrevet

Flott bilde Helene med to fugler som poserer til fotografen. Har vært i Reine, tja nesten hele Lofoten med sykkel og det er en kjempe fin plass for å sykla.

:-)

• Liker 1
Skrevet

Enig der, Aker brygge kan ikke måle seg med slike plasser :) Når sant skal sies, kunne det være litt mye turister i Reine, men uansett en spesiell plass.

Hilsen Rune

Hei Rune! :)

Ja, altfor mye turister i Reine, på Å, Nusfjord og Henningsvær, men utenom der, så var det riktig behagelig og flott.

Skrevet

Du verden hvor du har vært aktiv på din Lofotenreise.

To måker stiller opp som modeller mot Lofoten-natur.

Et fint bilde.

Mvh Ragnar

Ja, jeg var høyt og lavt, på sykkel, bein og bil. Har aldri hatt en så aktiv ferie tror jeg :D

Takk for kommentaren :)

Skrevet

Flott bilde Helene med to fugler som poserer til fotografen. Har vært i Reine, tja nesten hele Lofoten med sykkel og det er en kjempe fin plass for å sykla.

:-)

Hei Jimmy!

Nydelig sted å sykle, vi hadde med sykkel og fikk prøvd det. :)

Jeg håper å komme meg nordover til neste sommer også, det var mye jeg ikke fikk sett og gjort. :)

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Vakkert landskap med flotte fjell i bakgrunnen .

Og som rosinen i pølsen , forgrunnen med de to måkene.

Hva er da bedre enn egenkomponert matpakke som kan deles med den tamme lokalbefolkningen .

Mvh

Alec

Skrevet

Vakkert landskap med flotte fjell i bakgrunnen .

Og som rosinen i pølsen , forgrunnen med de to måkene.

Hva er da bedre enn egenkomponert matpakke som kan deles med den tamme lokalbefolkningen .

Mvh

Alec

Takk så mye for fine ord Alec! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...