Gå til innhold

2 Ukers leveringstid innenfor rimelighetens grenser? Komplett etter BlackFriday


Anbefalte innlegg

Gud vet hva dem styrer med. Men siden jeg bor i Nord Norge og pakken enda ikke er sendt i dag så får jeg mest sannsynlig ikke pakken min før neste fredag, kanskje ikke før mandag. Har spurt komplett kundeservice hva de mener om dette, og tydeligvis er det innenfor rimelighetens grenser. 

 

Er 2 ukers leveringstid innenfor rimelighetens grenser?

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke med PostNord (er vell de som leverer for Komplett?) med Bring og Posten har ifølge dem selv pr telefon, 6-7 ganger mer post og registrere/sortere/levere enn normalt. 

 

Går ut ifra at det samme gjelder PostNord.

 

Madammen kjøpte noe smågreier på Black Friday, fra ymse nettbutikker som vanligvis har ekstremt rask levering - men selv om hun fikk sporingsnummeret på mandag, var det ikke sendt før idag.

 

Jeg synes det er å regne med, når du tar Black Friday trykket i betraktning.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Kan legge til en notis, det er ikke postnord som er trege her, komplett har enda ikke rørt ordren min. Eneste som er skjedd er at varene er avholdt på lager.

 

Komplett sitt lager er 100% automatisert, med mindre det er fysisk store varer som må plukkes ned fra lagerhyller av lagerpersonalet. Er det stort, det du har bestilt?

 

Produktet ditt ligger nok bare lenger bak i køen til robotene som plukker varer, etter alt rushet fra Black Friday. Personlig synes jeg ikke det er helt krise med 2 ukers leveringstid, på varer betalt på Black Friday. Burde ha vært informert at det kan ta lenger tid, og Komplett burde underveis gi beskjed til kundene om at det kan ta tid - men det får bli en annen diskusjon! :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Vi har bevist at det ikke finnes noe køsystem hos komplett (i 2 andre tråder angående BF)

Folk som har bestilt på Black Friday har enda ikke fått pakkene sine, mens de som har bestilt senere har fått sine

Noe Komplett har sagt selv og, BF blir ikke prioritert

Dette fikk jeg fra support idag: 

 
Det er ett kø system som da håndterer dette.
15:57:03 - Kundeservice:
Og det går jo da fra når ordren kom inn,
15:57:29 - Kundeservice:
også har det litt med hvor på lageret som varen(e) ligger som også er innveiende når det kommer til leveringstid.

 

 
Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...