Roar Kneppen Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Fotgjengerovergang. Bildet er fjernet.
Gunnar Fagerli Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Dette ble jo bra for å være skutt gjennom frontruta. Man må ta hensyn til fotgjengerne selv om feltet ikke er merket:-) Jobbet en del i TIFF tidligere, men i dag bruker jeg bare RAW og JPEG og kun LR. Kvelden har gått med til å følge med Magnus. På dagen har jeg vært på senioruniversitetet og hørt på professor Ole Moen fortelle om USA. Ha en fin og produktiv dag i morgen. Jeg drar snart til varmere strøk, men ikke så langt som Goa. Mvh Gunnar
Torhild Jansen Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Her står vi nu i flokk og rad .... artig bilde mvh Torhild
Fotoskrulla Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Artig gjeng Men jeg hadde nok kosta på meg å klona bort steinen som ligger i vegen. (Eller hva det nå kan være..)
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 En artig og bestemt gjeng , har de først bestemt seg så krysser de veien uansett hva som kommer . På Nesttun utenfor Bergen bruker andemor fotgjengerfeltet til å lose ungene trygt over veien .bare synd jeg ikke har bilde av det . Mvh Alec
Anbefalte innlegg