Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp med vond tå


Mp33

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vart på trening her om dagen og klarte å miste et treningsapparat oppå tåa. Etter det har jeg nå blitt blå samt gul på neggeln og blødd jevnt under neggeln i over 24 timer, ikke konstant, men av og til. Nå har jeg noe slags form for verk eller puss under neggelen samt noe blod som virker slimete. Hver gang jeg kommer borti noe gjør det hinsides vondt. Så jeg lurer på om det er noe tips til hva jeg kan gjøre? Skulle gjerne fått fikset den før fotballcup.

Takk på forhånd!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg vart på trening her om dagen og klarte å miste et treningsapparat oppå tåa. Etter det har jeg nå blitt blå samt gul på neggeln og blødd jevnt under neggeln i over 24 timer, ikke konstant, men av og til. Nå har jeg noe slags form for verk eller puss under neggelen samt noe blod som virker slimete. Hver gang jeg kommer borti noe gjør det hinsides vondt. Så jeg lurer på om det er noe tips til hva jeg kan gjøre? Skulle gjerne fått fikset den før fotballcup.

Takk på forhånd! :)

 

Kinkig, kinkig... om vi bare hadde en god helsetjeneste som man kunne oppsøke og få gode svar og eventuelt behandling for slikt her i landet... vel, vel - vi kan vel bare drømme om sånt.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe lignende du beskriver etterpå har skjedd med meg for noen år siden, men det var pga for trange nye sko. 
Det endte med at neglen falt av, etter flere dager med betennelse, som en lege sikkert kunne fjernet. Kanskje det til og med hadde ført til at neglen ikke falt av.

Det er visstnok ganske lett å brekke en tå har jeg hørt, uten å vite at den er brukket, så kanskje røntgen kunne vært lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...