Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner morrowind nå, jeg... bruker bare linux for tida, så jeg har ikke mulighet for å spille det. Noen spill som kan ligne? evt. funker morrowind i wine?

Spiller for tiden NeverwinterNights, siden det har en utmerket linuxklient.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melfacion: Du får kjøpe deg en Xbox da og kjøre morrowind der.. :p

Jeg har tenkt å kjøpe meg xbox, og lurte faktisk på om jeg skulle kjøpe morrowind til den og.. :) Men da begynner sikkert folk å kalle meg morrowind-fanatiker eller noe slikt da.. ;)

Skrevet

Er en stund siden jeg har spelt det no, men det skal innstaleres snart på min nye pc :D .

Våpen jeg brukte på min forrige save var ein Daedric BattleAxe som hadde enchanta 8 + nightvision.... Den heter HellCleaver II.

Hadde HellCleaver 1 før, men siden alle har reflect så er det ikke verdt det.

Skrevet
Våpen jeg brukte på min forrige save var ein Daedric BattleAxe som hadde enchanta 8 + nightvision....

den veier jo mest, så det burde jo gå fantastiskt sakte......... eller? :dontgetit:

Skrevet

Er ikke det avhengig av speeden sånn totalt? Trodde hvor kjapt du svingte våpnene var avhengig av speed og ikke hvor tungt våpenet var.. Hehe.. akkurat som i WC3. Har man oppgradert agility nok, så hamrer du løs me 4000slag i sekundet! :p Eller noe sånt da..

Skrevet

Mkay.. Hører det begynner å bli en stund siden sist jeg spilte.. Men nå er det påske, så nå er det hjem til hytteferie me dama! weee! :love:

Go påske dere! Vil savne internetten og HW.no, menmen.. :) Gla i dere alle! *ler seg skakk* :fun:

Skrevet
Argh! Jeg formaterte i går, og jeg glemte selvfølgelige og redde savegame-filen til Morrowind. :(

Irriterende. Svært irriterende.

Sånt er kjiipt :( Skjedde med gta vice cityen min ,men det er dog ikke det samme.

Men nå kan du starte på nytt:)

Skrevet (endret)
Argh! Jeg formaterte i går, og jeg glemte selvfølgelige og redde savegame-filen til Morrowind.  :(

Det samme skjedde nettopp med meg, men der var det Backup-CD'en som ble ødelagt... :angry:

EDIT: Post nummer 200!! :w00t:

Endret av Dingot0m
Skrevet

Startet nettopp en ny karakter. En ren, kvinnelig mage.

Denne gangen skal jeg ta meg god tid til å gjøre så mange oppdrag som mulig. Jeg skal fullføre alle guilds-a, alle husa og hovedoppdraget, istendenfor å tenke på å skaffe det beste våpenet, beste armoren, hauger av penger, osv.

Skrevet
Argh! Jeg formaterte i går, og jeg glemte selvfølgelige og redde savegame-filen til Morrowind.  :(

Sånt er kjiipt :( Skjedde med gta vice cityen min ,men det er dog ikke det samme.

Men nå kan du starte på nytt:)

Panda Martin hadde vel ikke vert lei seg for a begynne pa nytt :p

Skrevet
Jeg skal fullføre alle guilds-a, alle husa og hovedoppdraget

Du kan ikke fullføre oppgaver fra alle hus. Du kan kun bli medlem av ett (Redoran, Hlaalu eller Telvanni, ikke alle). :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...