Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Har også fått ett problem med morrowind det hakker sånn at jeg kommer frem 2 skritt hver gang..

Kjørte ingenting i bakgrunnen..

Kan det være hd, har nettopp reinstallert så får prøve på nytt i morgen, men er det noen her som har/har hatt samme problem som meg? Eller har løsninger på prob.

spiller du med den pc'en som er i signaturen??

PIII 800 mhz

256 mb sdram 66 mhz :/

HK?? :p

GF 4 MX 420 64 mb

Grått kabinett

IMB Deskstar 60 gb

Nettverkskort 10/100 mbit

Audigy 2.1 :D

NOKIA Multigraph 447Za (skjermen) :)

i såfall tror jeg at du skal skylde på skjermkortet og ram'en

Endret av BrAtTeRn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en Dark Elf Stalker lvl 13 (egen class), og det er DRITTmoro.

Det er alltid sånn at men går lei av et spill, så går det noen måneder, og så blir man helt hekta igjen...... :D

Akkurat nå er jeg inne i en sånn periode.

Skrevet (endret)

Spiller en Breton Dogfighter (custom class: ...and you will know us by the trail of the dead...) lvl 50 ca.

Har over 100 i de fleste magic skills og long blade. Han har litt over 300 i speed, og constant effect levitation, med andre ord kan jeg fly over brettet på et par min. Og det er ikke vanskelig å drepe Vivec med litt hit n`run...(err: fly...)

Det var litt for enkelt å spille gjennom spillet, selv om jeg tok main quest helt i begynnelsen. Skal spille gjennom utvidelsespakkene når jeg får tid... :p

Endret av ewt
Skrevet

På Bloodmoon etter jeg har drept demonen du jobber(når du er varulv) hva skjer da? det står bare i journalen at han har sagt at "I will hunt again"? :ermm:

Skrevet

På gamesmix.com står det:

Pakken inneholder originalspillet samt fragment fra de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon.

Kategori:

rollespill, online, ekspansjoner

Online???

fragment fra bloodmoon og tribunal???

God Jul :xmas:

Skrevet

Ta en custum class der du bruker stealth / magiker eller warrior

Min første char var en warrior.. men jeg ble så drittlei av å bare drepe alt og alle.

Stealth er mer utfordrende.. og vist du har litt warrior skills i tillegg.

(long blade kansje) Så er du ikke fullt så ille ute når du møter på trøbbel,

og det som virkelig er kult er marksman.. ingenting er som å drepe folk med en pil i trynet :devil:

Skrevet
Spiller en Breton Dogfighter (custom class: ...and you will know us by the trail of the dead...) lvl 50 ca.

Har over 100 i de fleste magic skills og long blade. Han har litt over 300 i speed, og constant effect levitation, med andre ord kan jeg fly over brettet på et par min. Og det er ikke vanskelig å drepe Vivec med litt hit n`run...(err: fly...)

Det var litt for enkelt å spille gjennom spillet, selv om jeg tok main quest helt i begynnelsen. Skal spille gjennom utvidelsespakkene når jeg får tid... :p

Vivec? Skal du slåss med Lord Vicec senere i spillet? :wow:

Skrevet

Hva svarte, jeg runda spillet som lvl 22 Nord, Barbarian... Drepte vivec på 2 slag også (nei, du skal egentlig ikke drepe vivec, men frihet til å gjøre hva du vil er morsomt)... kanskje noe med at jeg spiller på easy? normal ble for vanskelig til å begynne med, men nå har jeg starta på nytt med en Dark Elf (dunmer) Archer. spiller nå på normal.

Har også lasta ned en plugin som heter "vampire embraced", gjør at alle hater deg ikke automatisk hvis du er vampyr, du kan snakke med folk etter litt persuade... pluss at du kan drikke blod, å lage flere vampyrer... litt morsomt, iallefall med bonus som vampyr, har ca 150 i athletics, da snakker vi om å hoppe høyt :p

Skrevet
Anyone? Factor for Raven Rock på Bloodmoon.... er det noen oppdrag etter det?

ikke ut fra raven rock... men du finner vel 1000-vis av quester ellers i spillet du kan gjøre :p

Jeg liker bloodmoon jeg... mye morsommere og bedre laget landskap enn på øya morrowind

Skrevet
Vis du har TES construction set (noe du sikkert har) så kan du lage egne raser.. (tror jeg, har ikke prøvd)

Det går an. Det er en tidkrevende prosess. men det er utrolig morsomt. Mange som lager egne raser klarer å lage et "spøkelse". dvs. at ingen 3dmodeller har blitt tilegnet rasen din. For å unngå dette må du oppgi alle modellene som skal brukes. (head, torso, right arm osv. osv. osv.) som sagt tidkrevende, men du har full frihet til å bruke modellene fra hvilken som helst rase. (og modeller du har lastet ned.) du kan tilogmed bruke armor pieces som "kroppsdeler".

jeg er litt purist, så når jeg lager raser så sørger jeg at jeg ikke bruker flere poeng på attributter enn det de andre rasene har. (340 tilsammen eller noe sånt.)

Skrevet

Weehah, fikk GOTY i posten idag! :) Lagde meg en kriger-ork (kjærligheten for orker henger igjen fra warcraft) og gjorde litt for fighters guild i balmora, men når jeg gikk meg bort og det kom en JÆVLIG svær flygende blekksprut eller wtf så var det ikke så moro lenger.

Skal lage meg en ordentlig char ikveld, har HELDIGVIS fri imorga, hehe. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...